دومین همایش مجازی سراسری نمایندگی های مجاز ایران خودرو، به منظور هم اندیشی و ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، با حضور مدیر عامل شرکت ایساکو برگزار شد.
در این همایش، مدیر عامل ایساکو، نمایندگی های مجاز ایران خودرو را بازوی اجرایی این مجموعه خواند که برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش می کنند و افزود: در زنجیره ارزش ایساکو، مشتریان در بالاترین جایگاه هستند و افزایش رضایت آن ها از خدمات، نقطه عطف فعالیت های شرکت است و این نیازها و خواست مشتری است که به تلاش های ما در حوزه خدمات پس از فروش، معنا و سمت و سو می بخشد.
مهدی مونسان، در این نشست ضمن تبیین افق سال ۱۴۰۰ شرکت ایساکو از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسب و کار نمایندگی ها و به تبع آن افزایش رضایت مشتریان نهایی گروه، از جمله روش هوشمند اختصاص قطعات به نمایندگی ها (MRP) که موجب اصلاح نظام توزیع و تسریع در تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان در نمایندگی ها می شود، خبر داد.
وی با مرور دستاوردهای سال پیش، به بهبود ۴۸ درصدیِ نسبت ثبت درخواست ها و شکایات به پذیرش، کاهش ۲۱ درصدی زمان رسیدگی به پرونده های باز و همچنین افزایش۲۰ درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی اشاره کرد.
در این همایش نمایندگی های منتخب نیز مسایل و مشکلات خود و مشتریان مراجعه کننده به نمایندگی ها را برای بهبود روال ها و چابک سازی فرآیندها اعلام کردند.
گفتنی است، در این همایش که به منظور حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت برخط با نمایندگی های مجاز ایران خودرو و مدیران دفاتر منطقه ای برگزار شد، مسایل و مشکلات مختلف در حوزه خدمات پس از فروش بررسی و برای بهینه سازی ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان، راهکارهای اجرایی ارایه شد.