گوگل که به تازگی سرویس گوگلتاک را کنار گذاشته و هنگاوت را جایگزین آن کرده است، اقدام به ارائه سرویسهای زیادی برای آن کرده است. بر این اساس، سرویس خدمات مشتری یکی از این برنامههاست که گوگل برای آن برنامهریزی میکند. به گزارش موبنا، گوگل این سرویس را با همکاری موسسات مطرح آموزشی از جمله Sephora، One Medical و Rosetta Stone ارائه میدهد. این سرویس پولی بوده و کاربران پس از دریافت مشاوره، در مورد کیفیت خدمات ارائه شده مورد پرسوجو قرار خواهند گرفت و درصورتیکه از اطلاعات دریافت شده اظهار نارضایتی کنند، مبلغ دریافت شده به کاربر بازگردانده خواهد شد.
همچنین درصورتیکه زمان انتظار برای برقراری مکالمه ویدیوئی با کارشناس موردنظر بیش از 5 دقیقه طول بکشد یا کارشناس اظهار آمادگی کرده و ارتباط ویدئویی برقرار نشود، کل مکالمه بهصورت رایگان ارائه خواهد شد.