آیا میدانستید گوش فرادادن فعالانه یکی از بهترین راهها برای فروش است؟ مشتریان امروزه همواره عجله دارند. حواس آنها بسیار راحت پرت میشود. صرفا اینکه موقع صحبتتان به شما نگاه کنند نشان نمیدهد که حواس آنها کاملا به شماست. فقط به منظور فروختن چیزی، به آنها گوش ندهید. در عوض به این منظور گوش دهید که بفهمید: چه چیزی مشتریان شما را مأیوس و عصبانی میکند؟
چگونه میتوانید به بیخوابیهای شبانه آنها پایان دهید؟ از چه چیزی میترسند و نگران چه چیزهایی هستند؟ مهمترین موارد در رابطه با کار، خانواده، زندگی شخصی و جایگاهشان و اعتبار و قدرت برایشان چیست؟ دریابید که چه چیزهایی برایشان بیشترین ارزش را دارد و در ارائه محصولتان دقیقا به آنها اشاره کنید.