یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تفلیس پایتخت گرجستان شهری است زیبا با جاذبه های توریستی فراوان که هر بازدیدکننده ای را به سوی خود جذب می کند. این شهر با معماری منحصربه فرد و چشم اندازهای طبیعی فوق العاده زیبای خود، تجربه سفری خاطره انگیز را برای گردشگران رقم می زند.

از میان گزینه های اقامتی متنوع تفلیس، هتل بیلتمور تفلیس یکی از بهترین و لوکس ترین انتخاب ها است. با اقامت در این هتل مجلل می توانید از زیبایی های شهر تاریخی تفلیس لذت ببرید و درعین حال از آسایش و راحتی یک اقامتگاه پنج ستاره برخوردار شوید.

آشنایی با امکانات هتل بیلتمور تفلیس

معرفی هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور در قلب تفلیس واقع شده است و از موقعیت ممتازی برخوردار است. این هتل مدرن و لوکس، در برجی بلند قرار دارد که در شب با نورپردازی زیبایش همچون جواهری در میان شهر می درخشد. این هتل با ۳۲ طبقه و ۲۱۴ اتاق مجللی که دارد امکانات رفاهی گسترده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل بیلتمور تقریبا در نزدیکی بیشتر جاذبه های گردشگری مهم تفلیس قرار گرفته است؛ بنابراین اگر به دنبال رزرو هتل تفلیس هستید، هتل بیلتمور یکی از بهترین گزینه ها است.

این هتل پنج ستاره با طراحی مجلل و امکانات رفاهی درجه یک، اقامتی کاملا لاکچری را برای مهمانان فراهم می کند. از استخر سرپوشیده گرفته تا رستوران های معروف و سالن های بدن سازی، هتل بیلتمور تجربه ای بی نظیر را برای مسافران رقم می زند. افرادی که با بلیط هواپیما تفلیس به این شهر سفر می کنند می توانند با اطمینان خاطر در هتل بیلتمور اقامت کنند و به راحتی به مناطق دیدنی شهر دسترسی داشته باشند.

هتل بیلتمور تفلیس

امکانات رفاهی و تفریحی هتل

هتل های تفلیس ازجمله بیلتمور، به دلیل داشتن امکانات و خدمات فوق العاده می توانند تجربه اقامتی لوکس و بی نظیری را برای مسافران فراهم کنند. این هتل با امکانات تفریحی متنوع خود ازجمله استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، سالن سونا و ماساژ، فضای آفتاب گیری، سالن بدن سازی و... میزبان مهمانان خاص خود است.

در رستوران ها، بارها و کافی شاپ های این هتل مسافران می توانند از طیف گسترده ای از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های دل نشین لذت ببرند. اتاق های این هتل ها با طراحی عالی و چشم اندازی فوق العاده به شهر، به امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب راحت، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

مهمانان می توانند صبحانه خود را در اتاق یا بوفه هتل میل کنند و به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشند. همچنین، استفاده از پارکینگ رایگان برای میهمانان هتل امکان پذیر است. این هتل ها امکانات ویژه ای برای افراد معلول نیز درنظر گرفته اند. کارکنان مسلط به زبان های انگلیسی و گرجی در طول شبانه روز آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بیلتمور تفلیس

رستوران و کافه هتل بیلتمور

رستوران و کافه های هتل بیلتمور تجربه ای بی نظیر را برای میهمانان این هتل لوکس فراهم می کنند. رستوران اصلی هتل، طراحی شیک و دکوراسیون فاخری دارد و در آن انواع غذاهای با بهترین کیفیت سرو می شود. منوی غنی این رستوران شامل طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه همچون خاچاپوری، خینکالی گرجی، انواع غذاهای بین المللی و محلی و همین طور غذاهای دریایی و استیک های عالی است.

کافه این هتل با محیط آرام و دلپذیر خود، مکان ایده آلی برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی های گرم و سرد است. در این کافه، طیف وسیعی از نوشیدنی ها ازجمله انواع قهوه های خوشمزه، چای های سنتی و نوشیدنی های محلی ارائه می شود.

پرسنل حرفه ای و باتجربه رستوران و کافه با ارائه خدمات حرفه ای، تجربه سفر میهمانان را به یادماندنی می کنند. رستوران و کافه های هتل بیلتمور تکمیل کننده تجربه اقامت لوکس در این هتل پنج ستاره هستند.

امکانات اتاق های هتل

در این هتل، طیف گسترده ای از اتاق ها و سوئیت های لوکس و مجهز وجود دارد که برای رفع نیازهای مختلف مسافران طراحی شده اند. این اتاق ها علی رغم تفاوت های اندک به لحاظ مساحت و برخی جزییات، همگی از امکانات و استانداردهای بالای رفاهی مورد نیاز برای تامین آسایش و راحتی مهمانان برخوردارند.

همه این واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به کانال های ماهواره ای هستند. علاوه بر این، حمام اختصاصی مجهز و سرویس بهداشتی مدرنی در اختیار میهمانان قرار دارد و لوازم اضافی همچون حوله و دمپایی نیز در این اتاق ها موجود است.

جالب است بدانید که در برخی از واحدها، فضایی ویژه برای استراحت و لم دادن وجود دارد که میهمانان می توانند پس از یک روز پرکار یا گشت وگذار در شهر، با تماشای چشم اندازهای زیبا و نوشیدن یک فنجان چای به آرامش برسند؛ همچنین کودکان تا دو سال همراه والدین، به صورت رایگان در این اتاق ها اسکان داده می شوند.

اماکن و جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل

هتل بیلتمور تفلیس در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است؛ لذا، با اقامت در این هتل مجلل می توانید به راحتی به جاذبه های مهم شهر دسترسی داشته باشید. این هتل از جاذبه هایی همچون مجسمه مشهور شوتا روستاولی، خانه اپرای پالیاشویلی و مجسمه نوازنده ساکسیفون فاصله کمی دارد. همچنین، ایستگاه راه آهن تفلیس و فرودگاه بین المللی در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

مراکز خرید بزرگ شهر مانند بازار قدیمی و مجموعه های تجاری مدرن فاصله کمی از هتل دارند؛ به علاوه، بنای یادبود آزادی تفلیس و قلعه تاریخی ناریکالا نیز در فاصله مناسبی از هتل بیلتمور واقع شده اند. باغ وحش مشهور تفلیس نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و می توانید به راحتی از آن بازدید کنید.

امکانات اتاق های هتل بیلتمور تفلیس

با فلای تودی به قلب جاذبه های تاریخی و گردشگری گرجستان سفر کنید

اگر به دنبال تجربه یک سفر فراموش نشدنی هستید؛ تفلیس پایتخت گرجستان انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این شهر باستانی میزبان جاذبه های گردشگری بی شماری است که هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود می کند. از مجسمه های باشکوه گرفته تا بناهای تاریخی و باغ های طبیعی، تفلیس همه چیز را برای یک سفر فراموش نشدنی در خود جای داده است.

برای رزرو بلیط هواپیما تفلیس می توانید به سایت «فلای تودی» مراجعه کنید. این سایت امکان جست وجو و مقایسه بهترین نرخ های پروازهای موجود را فراهم می کند. همچنین، برای رزرو هتل های تفلیس نیز گزینه های متنوعی در این سایت ارائه شده است تا بتوانید اقامتی دلخواه و مناسب را تجربه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wk0jei0N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه