سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گران‌قیمت‌ترین عطر در جهان

8 سال پیش ( 1394/7/11 )
پدیدآورنده : شکیبا شاملو رضایی  

گران‌قیمت‌ترین عطر دنیا نمونه بسیار خاصی از عطر Golden Delicious از شرکت DKNY است که با محتوای کمتری نسبت به دیگر عطرهای گران‌قیمت جهان و با قیمتی گزاف به فروش می‌رسد. این عطر در سال 2011 با همکاری جواهرساز آمریکایی، مارتین کاتز تولید شده بود که یک شیشه‌اش را یک‌میلیون دلار قیمت‌گذاری کرده بودند. شیشه این عطر با بیش از 2000 سنگ قیمتی از چهار گوشه جهان ساخته شده است، مانند زمرد کلمبیا، یاقوت آسیا و سنگ‌های قیمتی نادری از برزیل که هر کدام از آنها توسط دست، کار گذاشته شده‌اند. مراحل مونتاژ آن بیش از 1500 ساعت زمان برده است.

236262472473734536276472347

این شیشه عطر پس از اینکه در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته شد در یک مزایده به فروش رسید و درآمد حاصل از فروشش، به طور کامل به انجمن فعالیت علیه گرسنگی اهدا شد. در میان گران‌قیمت‌ترین عطر‌های جهان، نمونه ویژه‌ای از عطر 1°N از شرکت Clive Christian نیز وجود دارد. به مناسبت افتتاح نخستین بوتیک عطر شرکت کلایو کریستین در اواخر سال 2014 در لندن -جایی که به طور انحصاری به فروش می‌رسد- عطر‌فروش بریتانیایی نمونه ویژه‌ای از عطر 1°N را تولید کرد، که نام 1°N PassantGuardant را به خود گرفت. و اما قیمت این عطر چقدر بود؟ بطری 30 میلی لیتری این عطر به مبلغ 202،263 یورو فروخته شد. به عبارتی مبلغ 6،7‌میلیون یورو به ازای هر لیتر. اما اینکه چه عاملی این تفاوت قیمت را توجیه می‌کند؛ بسته‌بندی آن!

شیشه‌ای از جنس کریستال که از طلای 24 عیار پوشیده شده و روی آن با حدود 2000 الماس کار شده است. چشم‌های دو شیری که در طرفین شیشه عطر قرار دارند با الماسی زرد و زبان شیرها از یک الماس بسیار نادر صورتی رنگ ساخته شده است. در شیشه نیز با الماس سفید مزین شده است که نمایانگر تاج سلطنتی ملکه ویکتوریا نیز هست. عطر درون شیشه که نت بویایی غالبش لیمو و ترنج است، با مواد بسیار نادر و با کیفیت ترکیب شده که این عطر را قابل اعتماد می‌سازد.

منبع: JDN

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5mRIp8wt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه