یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

در برزیل هر سال 40هزار نفر ناپدید می‌شوند. برای پیدا کردن آنها، باید اطلاعات‌شان با همه به اشتراک گذاشته شود. اما چگونه می‌توان توجه مردم را جلب کرد؟ آژانس Leo Burnett Tailor به سفارش NGO Mothers of Sé، تحت کمپین «کپچاهای گمشده»، راه‌حل مناسبی پیدا کرده است. به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، هزاران وب سایت از کپچا به‌عنوان ابزاری امنیتی، برای مسدود کردن اسپم‌ها از طریق ایجاد تمایز بین انسان و کامپیوتر استفاده می‌کنند.

به طور معمول، حروف و لغات نامرتب و کج به‌صورت تصادفی برای کاربران نمایش داده شده و از آنها خواسته می‌شود برای دسترسی به صفحه وب سایت آن را تایپ کنند. از این طریق مشخص می‌شود که کاربران روبات نیستند. حال تصور کنید چیز دیگری جایگزین آن حروف بی‌معنا شود. کمپین «کپچاهای گمشده»، نام افراد ناپدید شده و تاریخ ناپدید شدن آنها را جایگزین حروف تصادفی و بی‌معنای کپچا کرده است.

مدیر خلاقیت LBTM در این رابطه می‌گوید: «تصویر فرد ناپدید شده به همراه نام او و تاریخ ناپدید شدنش نمایش داده می‌شود. ما همچنین شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا کاربرانی که هر گونه اطلاعی در رابطه با تصویر دارند پیام خود را مستقیما به NGO بفرستند.» این باعث می‌شود که افراد بیشتری اطلاعات آنها را ببینند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hAnL5sBX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه