هوندا کمپین روزهای شاد هوندایی را به مناسبت نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی آغاز کرد.کمپین تلویزیونی هوندا همزمان با روزهای آخر سالجاری در تلویزیون پخش شد. در این تبلیغ، مردمی شاد در حال گذراندن تعطیلات با ماشین هوندای خود هستند. این تبلیغ از صحنههای واقعی و کامپیوتری در کنار هم استفاده کرده تا دنیای جادویی را وارد زندگی مردم کند.به این صورت که شخصی درهای مختلف جعبهای به رنگ چوب را که رویش روزهای شاد هوندایی حک شده باز میکند تا دنیای درون آن را نشان دهد.
صحنههای مختلفی چون برف بازی کودکان و اسکیت بازی در هر در مختلف درون جعبه نشان داده میشود.هوندا با این آگهی به مشتریان خود این باور را میدهد که رویداد فروش روزهای شاد هوندایی بهترین زمان را برای گرفتن هدیهای است که تمام طول سال منتظرش بودهاند. هدف آنها از این کمپین فصلی، تقویت فروش و برجستهسازی برند است. همچنین آنها با این تبلیغ خواهان انتقال حس شادی و منحصر به فرد مشتریان نسبت به هوندا هستند.