پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کانال ست فرانسه

8 سال پیش ( 1394/8/19 )
پدیدآورنده : سلما رفیعی  

یک جنگ قرون وسطایی در حال رخ دادن است. همه سربازان با تمام توان به سمت دشمن حمله می‌برند. جمله‌ای در ابتدای تیزر نقش بسته است که در آن می‌گوید در فرانسه شش ماه دیرتر سریال‌های آمریکایی روی آنتن می‌روند. یک لحظه تصویر می‌ایستد. حرکتش کند می‌شود. تیر و کمان آتش به کندی از کنار چهره مردهای جنگجو می‌گذرند. همه چیز حکایت از کندی زمان دارد. باران می‌بارد. حرکت تیروکمان‌ها کند است. شمشیرها به کندی در هوا حرکت می‌کنند. شب می‌شود. روز می‌شود. باران می‌بارد. هوا برفی می‌شود. بهار می‌شود. گنجشکی روی شاخ کلاه یکی از جنگجوها می‌نشیند.

BUF

روزها می‌گذرد. ناگهان زمان عادی می‌شود. یکی از جنگجوها در حالی که داد می‌کشد و تمام حس جنگجویی در صورتش جمع است در یک لحظه دست از کارش می‌کشد. از همه تشکر می‌کند و می‌گوید که دیگر نمی‌توانم صبر کنم تا این سریال نمایش داده شود. من می‌روم که بقیه‌اش را در کانال ست ببینم. شما همراه من می‌آیید؟ ظاهرا جواب منفی است. بقیه با خشم فراوان همچنان مشغول جنگ هستند.  

مرد با دیدن خشم و جنگجویی آنها با خودش می‌گوید «اونها رو فراموش کن.» و خودش راهی دیدن سریال مورد علاقه‌اش در کانال ست می‌شود. شعار تبلیغ نمایان می‌شود: بیشتر از این صبر نکن. و ساعت و زمان فصل پنجم سریال بر تصویر نقش می‌بندد. با شعار بهترین کانال و  بهترین سریال‌ها. 

زمان کند می‌گذرد. آنقدر کند که حتی مرد جنگجو یا بازیگر نقش مرد جنگجو نیز حوصله‌اش از جنگیدن سر می‌رود. او خودش هم دیگر نمی‌تواند این همه فصل و زمان کشدار را تحمل کند. برای همین از بازی بیرون می‌زند و می‌رود تا پشت میز خانه‌اش، در جای گرم و راحت و از طریق کانال ست فرانسه ادامه سریال را مشاهده کند.

کانال ست فرانسه برای بیان ویژگی برتر خودش یعنی همزمانی نمایش سریال‌ها در فرانسه و آمریکا به ایده‌ای طنازانه و فرانسوی مآب دست زده است. بازی با زمان داخل سریال و کشدار کردن آن برای نشان دادن کشدار بودن فاصله پخش از آمریکا تا فرانسه. هم می‌خندیم و هم تیزر جذاب است و هم واقعا متقاعد می‌شویم که کانال ست فرانسه شبکه خوبی برای دیدن در لحظه  سریال‌هاست.

لینک مشاهده آگهی:
Adsoftheworld. com/ the battle/cannalsat

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JEz2Kuwq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه