پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گوشی‌های هوشمند one plus طی چند سال اخیر توانسته‌اند به خوبی در بین برند‌های معرف جهان سر بالا بگیرند و در این مدت فروش خوبی داشته باشند.

به گزارش «فرصت امروز»، هفته گذشته نسخه جدید این گوشی هوشمند رونمایی شد که طبق سخت‌افزارهای اعلام شده، می‌توان آینده درخشانی را برای این مدل نیز پیش‌بینی کرد.

وان پلاس 3 دارای نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با وضوح 1080p  است اما سازندگان این گوشی در مراسم رونمایی از این محصول اعلام کردند که می‌توانستند کیفیت صفحه نمایش را بالاتر از این بسازند اما به خاطر مصرف بالای انرژی از این کار صرف نظر کردند.

این گوشی چینی تنها 7.3 میلیمتر ضخامت دارد و دکمه اعلان‌ها در وان پلاس 3 مانند مدل‌های پیشین همچنان حضور دارد. آیفون اپل تنها گوشی هوشمند دیگری است که دارای دکمه فیزیکی برای ساکت کردن اعلان‌ها است.

گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس دارای دوربین اصلی 16مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر با کیفیت بالایی را در اختیار کاربران بگذارد.

این گوشی هوشمند دارای 64گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم است که این مقدار در بین گوشی‌های هوشمند بی‌نظیر است و برای انجام کارهایی مانند چندوظیفگی عالی است. البته کمپانی‌های Asus و ZTE نیز اخیرا از گوشی‌های هوشمند جدیدشان با ۶ گیگابایت رم رونمایی کرده‌اند، اما محصول آنها هنوز وارد بازار نشده است.

پردازنده این محصول نیز اسنپدراگون 820 است که می‌تواند در کنار رم این گوشی، فضای پردازشی بسیار قدرتمندی را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

برای نخستین بار یک گوشی هوشمند وان پلاس به بدنه تمام فلزی مجهز شده که احساس محصولی رده بالا را منتقل می‌کند. زوایای تیز، ظاهری جذاب به بدنه وان پلاس 3 بخشیده‌اند.

اگرچه با زوایایی تیز مواجه هستیم اما آنها به خوبی طراحی شده‌اند و مشکلی برای قرارگیری گوشی در دست ایجاد نمی‌کنند. به این ترتیب oneplus 3 را می‌توان زیباترین مدل این گوشی‌ها نامید.

باتری این گوشی هوشمند ۳۰۰۰ میلی آمپری است. شارژر این گوشی هوشمند از فناوری Dash وان‌پلاس بهره می‌برد که در 30 دقیقه می‌تواند باتری دستگاه را به میزان کافی برای استفاده یک روزه شارژ کند. این فناوری استریم نیرو به تلفن همراه با نرخی ثابت را امکان‌پذیر کرده و از گرم شدن آن جلوگیری می‌کند.

این گوشی هوشمند مجهز به دو درگاه سیم‌کارت، مجهز به پورت USB-C و سنسور اثر انگشت است و اندروید مارشمالو‌(6.0) آن را کنترل می‌کند.

oneplus 3 با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا و ۳۹۹ یورو در اروپا به‌فروش می‌رسد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eYvlKOi7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه