سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همان‌طور که پیش‌بینی شده بود روند بازار سهام طی دوره قبل از برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس صعودی و با افزایش قیمت سهام اغلب شرکت‌ها همراه شد و از این رو با گذر از این دور انتظار می‌رود روند آتی بورس متعادل باشد. حسین نصیری، مدیر عامل گروه مالی نور انوار با بیان این مطلب در گفت‌وگو با بورس نیوز عنوان کرد: به نظر می‌رسد طبق روال هر ساله سرمایه‌گذاران طی معاملات بازار سهام در نخستین ماه از سال آینده به‌ویژه در تعطیلات نوروزی بازدهی حدود 10تا 15 درصدی را از سرمایه‌گذاری‌های خود کسب کنند که در این دوره اغلب سرمایه‌گذاران سهامداران حقیقی هستند و کمتر سهامدار حقوقی در روند معاملات مشارکت می‌کند.

مدیرعامل گروه مالی نور انوار در خصوص چشم‌انداز صنایع مختلف اظهار داشت: آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که در هر بازاری شرکت‌های دارای وضعیت بنیادی مناسب مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند و سودآوری برای سهامداران به ارمغان می‌آورند. فارغ از این موضوع به نظر می‌رسد شرکت‌هایی که در حوزه بازرگانی فعالیت می‌کنند همچون لیزینگ و واسطه‌گری‌های مالی در کنار شرکت‌های حمل‌و‌نقل فعال در حوزه دریایی و زمینی برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

نصیری به گروه خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت خودرو در نقطه عطف قرار دارد و در صورتی‌که استراتژی‌های مجموعه‌های خودروساز مشخص شود آینده خوبی در انتظار این شرکت‌ها و به تبع آن قطعه‌سازان خواهد بود. حال آنکه به نظر می‌رسد باید استراتژی مدیران ارشد این شرکت‌ها از نظر تنوع محصولات یا افزایش مقدار تولید مشخص شود که این موضوع نیز با گذر زمان مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به گروه دارویی، دراین خصوص گفت: شرکت‌های فعال در این گروه نیز از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردارند و در این شرایط کشورهای هند و پاکستان رقبای اصلی این مجموعه‌ها هستند و اگر شرکت‌های دارویی بتوانند همکاری‌های خود را با شرکت‌های اروپایی آغاز کنند از نظر تکنولوژی و تولید در این گروه توسعه و پیشرفت خواهیم داشت.

این کارشناس ارشد بازار سهام در خاتمه گفت: شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی از جمله مجموعه‌هایی هستند که با وضعیت اقتصاد جهانی و بهای جهانی نفت ارتباط تنگاتنگی دارند و شرایط فروش و درآمدهای آنها با نوسانات جهانی تغییر می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Y3XpKUhD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه