یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

چرا نباید آیفون 6 بخریم

8 سال پیش ( 1395/1/13 )
 

مدل آیفون اس‌ئی که به تازگی عرضه شد با قیمتی که از 399 دلار شروع می‌شود، واقعاً هیجان‌انگیز است. به خصوص اگر دنبال گوشی هوشمندی هستید که درست در دست‌تان جا شود.

ولی اگر چیز بزرگ‌تری می‌خواهید که به همان اندازه قدرتمند باشد آیفونون 6 اس هم هست. و اگر دنبال یک گوشی کمی بزرگ‌تر می‌گردید، آیفون 6 اس پلاس را هم می‌توانید در نظر داشته باشد. کاری که این این اسم‌ها در کنار هم انجام می‌دهند این است که مدل‌های قبلی آیفون را از یادها می‌برند انگار که آنها متعلق به دوران باستان بوده‌اند. کاری که مدل جدید اس‌ئی انجام می‌دهد این است که 6 اس و 6 اس پلاس را هم کنار می‌زند و حالا می‌توان گفت که آنها هم قدیمی هستند. هرچند برای بستن پرونده این دو مدل کمی زود است.

کمی کند، کمی سریع

شاید به نظر برسد که مدل‌های آیفون 6 و 6 پلاس همان 6 اس و 6 پلاس اس هستند اما گول ظاهر را نخورید. همانقدر که این مدل‌ها در ظاهر شبیه هستند، در باطن متفاوت هستند. پردازشگرهایی که اپل در مدل‌های 6 و 6 پلاس استفاده کرده، ‌ای 8 و ‌ام 8 هستند اما در مدل‌های 6 اس و 6 اس پلاس، آیفون از پردازشگرهای قوی‌ای 9 و ‌ام 9 استفاده کرده.

34612347347352356236347895705794657346347358469

شاید این تفاوت چندان چشمگیر نباشد اما به این فکر کنید که قرار است یک گوشی بخرید که دو تا سه سال آن را در دست بگیرید. در این مدت، تفاوت مدل‌های قدیمی با گوشی‌های جدید، می‌تواند تحقیرآمیز باشد. البته که مدل‌‌های 6 اس و 6 اس پلاس هم قدیمی خواهند شد اما دو سال بعد، آنها همچنان کارایی قابل‌قبولی دارند در صورتی که مدل‌های 6 و 6 پلاس، صاحبانشان را یاد لاک‌پشت‌ها خواهند انداخت.

دوربین‌های پیشرفته

آیفون 6 اس، 6 اس پلاس و اس‌ئی همگی از دوربین‌های پیشرفته 12 مگاپیکسلی آی‌سایت استفاده می‌کنند. در مقابل گوشی‌های 6 و 6 پلاس، همچنان دوربین‌های هشت مگاپیکسلی دارند. طبیعتا، عکس‌هایی که با مدل‌های جدیدتر گرفته می‌شوند بهتر هستند. در دوربین جلو هم همین داستان وجود دارد.

6 اس، 6 اس پلاس و اس‌ئی دوربینی 5 مگاپیکسلی دارند درحالی‌که دوربین مدل‌های 6 و 6 پلاس 1.2 مگاپیکسلی است. اگر شما کسی هستید که سلفی گرفتن را دوست دارد، بهتر است 6 و 6 پلاس را فراموش کنید. مدل‌های اس‌ئی و همین‌طور 6 اس و 6 اس پلاس همچنین فلش جدیدی دارند که عکاسی در نور کم را هم ممکن می‌کنند.

و اما قیمت

قیمت یک دلیل خیلی خوب است که آیفون 6 و 6 پلاس را فراموش کنید. با معرفی آیفون 400 دلاری اس‌ئی، حالا یک مدل قدرتمند ارزان در بازار است، پس چه دلیلی وجود دارد به فکر مدل‌های باستانی باشید؟ اگر می‌خواهید یک مدل بزرگ‌تر در دستتان باشد، می‌تواند آیفون 6 اس 650 دلاری را بخرید. و اگر هم بزرگ‌ترین مدل ممکن را می‌خواهید، 6 اس پلاس 750 دلاری را از موبایل‌فروشی‌ها بخواهید.

آیفون 6 با 550 دلار و آیفون 6 پلاس با 650 دلار قیمت، در این میان واقعاً ارزشش را ندارند. درست است که 100 دلار ارزان‌تر هستند اما وقتی که مدل‌های جدیدتر را بخرید، امکانات و کیفیت بسیار بیشتری در دست دارید و حتی اگر آن صد دلار اضافی برایتان مهم است، حالا می‌توانید مدل اس‌ئی را تهیه کنید. به عبارت دیگر، حالا هیچ دلیلی وجود ندارد که پولتان را پای آیفون 6 یا 6 پلاس هزینه کنید.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HGXKAZ56
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه