شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

چت کردن در فیس‌ بوک راحت‌تر شد

8 سال پیش ( 1395/1/22 )
 

فیس‌بوک به‌تازگی کدهای QR برای اپلیکیشن مسنجر خود طراحی کرده است. این کدگذاری به کاربر امکان می‌دهد پیش از چت کردن با کاربر دیگر پروفایل او را به‌سادگی اسکن کند. ایده این است که به‌جای ردوبدل کردن شماره تلفن با دوست تازه در فیس‌بوک یا جست‌وجوی نام شخص در شبکه اجتماعی، کاربر مسنجر بتواند به‌سادگی عکس پروفایل مسنجر دوست تازه‌اش را با استفاده از دوربین روی گوشی اسکن کند. اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ‌چپ (Snapchat) مدتی از همین ویژگی منتها با استفاده از نسخه متعلق به خودش برخوردار بود. 

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک درباره ویژگی تازه این شبکه اجتماعی اینطور توضیح می‌دهد: «کد‌های مسنجر به شما اجازه می‌دهد گوشی‌تان را از جیب‌تان درآورید و کد یک نفر دیگر را اسکن کنید. کد هر شخص الگوی دایره‌ای جدیدی است که دور تا دور عکس پروفایل او در بخش تنظیمات مسنجر وجود دارد. پس از آن گفت‌وگو در مسنجر آغاز می‌شود و دیگر مهم نیست نام یا شماره آن شخص را اشتباه تایپ کرده باشید. 

فیس‌بوک این ویژگی جدید را به تدریج دارد راه می‌اندازد، بنابراین تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است، اما طبق اظهارات مقامات این شبکه اجتماعی تاریخ راه‌اندازی آن چندان دور نیست. وقتی این ویژگی به‌طورکامل به فیس‌بوک اضافه شود، یک دایره آبی دور عکس پروفایل کاربر در صفحه تنظیمات مسنجر قرار می‌گیرد.

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 912pg

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5KpQktU0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه