یك پوستر تبلیغاتی در طول یك هفته تازه نگهداشتن میوهها توسط یك برند معروف را نشان میدهد. در این بیلبورد یك برند ارائهدهنده محصولات برای بستهبندی و نگهداری به نام Glad از قطعات تازه پرتقال استفاده كرده است. در این بیلبورد برخی قطعات در پوشش Glad پیچیده شدند تا به سبكی كاملا برجسته پیام مورد نظر را به بیننده منتقل كنند.
بعد از یك هفته، كمكم پیام آن مشخص میشود: «طولانیتر تازه میمانند». رنگهای متضاد میان میوههای تازه و فاسد عامل رساندن این پیام به مردم میشود. به گزارش امبیای نیوز، آژانس تبلیغاتی Alma كمپین فوق را راهاندازی کرده است.