راهکاری جدید تحتعنوان «آی برتر» به صاحبان کسبو کارهای مختلف ارائه شده که به آنها این قابلیت را داده است تا ویژگیهای فعالیت اقتصادی خود را به مخاطب، بدون واسطه و با شفافیت ارائه کنند. ساختار ایجادشده از ارتباط بین مشتری و کسبوکار در این اپلیکیشن را میتوان ساختار مؤثر تبلیغاتی در آینده بازاریابی اینترنتی دانست؛ محیطی مجازی که در آن مشتری و صاحب کسبوکار هر دو حضور داشته و به ارائه محصولات، علایق و نیازمندیهای خود پرداخته و راهی ساده برای ارتباط دارند. به گزارش روابط عمومی آی برتر، سامانه مرجع اطلاعات تماس و موقعیت مکانی کسبوکارها در سطح کشور است.
در اپلیکیشن آی برتر، کاربر میتواند اطلاعات مربوط به کسبوکارهای نزدیک یا دستهبندی مورد نظر خود را یافته و اطلاعاتی را درباره آنها به دست آورد. علاوه بر این، ویژگی جدیدی در این اپلیکیشن وجود دارد تا کاربر، نظر و امتیاز خود را به کسبوکار موردنظر اختصاص دهد. به این ترتیب زمینه استفاده از تجربیات سایر کاربران درباره کسبوکارهای گوناگون فراهم میشود. لازم به ذکر است پنج راهکار ساده برای رونق یک کسبوکار با استفاده از امکانات این اپلیکیشن وجود دارد:
1. مخاطبان میتوانند بهراحتی موقعیت مکانی و اطلاعات تماس کسبوکار مورد نظر خود را دریافت کنند
صاحب کسبوکار با ایجاد صفحه مربوط به کسبوکار خود در اپلیکیشن آیبرتر و با ارائه اطلاعات تماس، موقعیت مکانی، توضیحات و ویژگیهای آن کسبوکار، به راحتی میتواند امکان ارتباط مخاطبان را با کسبوکار خود افزایش داده و با توسعه آگاهی مخاطبان، آنها را ترغیب به انتخاب کسبوکار مورد نظر برای استفاده از خدمات و سرویسهای مربوطه کند.
2. نمایش و اطلاعرسانی درباره آخرین محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسبوکار
مخاطبان گسترده صاحب کسبوکار با بهروزرسانی صفحه مربوط به فعالیت خود در این اپلیکیشن و با بارگذاری تصاویر و مشخصات محصولات و خدمات، امکان نمایش بیشتر و کاملتر اطلاعات مربوط به کسبوکار خود را فراهم میکنند و باعث افزایش شمار مشاهدهکنندگان صفحه مربوط به فعالیت اقتصادی خود میشوند که تأثیر بسزایی در افزایش تعداد مخاطبان آن دارد.
3. افزایش شانس مشاهده شدن در نتایج جستوجوهای دستهبندی یا محلی مخاطبان
ساختار جستوجو و نمایش نتایج آن در اپلیکیشن آیبرتر بهگونهای است که صفحات مربوط به کسبوکارهایی که اطلاعات کاملتری را در اختیار دارند یا مخاطبان بیشتری به آنها امتیاز داده و نظرشان را درباره آنها بیان کردهاند، بیش از دیگران و در ابتدای نتایج جستوجو نمایش داده و در نتیجه مراجعه بیشتری به صفحات مربوط به آنها صورت خواهد گرفت. این ارجاع بیشتر میتواند تأثیر بسزایی در افزایش مشاهده صفحه مربوط به کسبوکار در نمایش نتایج جستوجوی سایر موتورهای جستوجوی اینترنتی داشته باشد.
4. دریافت و اطلاع از نظرات و علایق مشتریان یا مخاطبان کسبوکار
کاربر با مشاهده نظرات و امتیازهای ارائه شده توسط مخاطبان کسبوکار خود میتواند برنامهریزیهای جدیدی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد و استراتژیهای هدفمندی را بر مبنای استفاده از نظرات مخاطبان بهکارگیرد.
5. اطلاعرسانی رویدادها و اطلاعات موردی به مخاطبان
صاحب کسبوکار در صفحه مربوط به فعالیت خود میتواند در قالب توضیحات یا مدیای عکس و ویدئو، رویدادها و خبرهای جدیدی از توسعه یا تغییرات فعالیت اقتصادی خود به مخاطبان اطلاعرسانی کند.مواردی چون ساعت کاری نیز در این زمینه میتواند اطلاعات مهمی برای مخاطبان باشد.