پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آشنایی کامل با هتل بیچ بی مسقط

10 ساعت پیش ( 1403/4/27 )
 

شهر زیبا و توریست پذیر مسقط تعداد زیادی هتل ارزان تا لوکس را در خود جای داده است. یافتن یک هتل با موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی سطح بالا و درعین حال قیمت مناسب، سفری خاطره انگیز و مقرون به صرفه را رقم خواهد زد.

هتل بیچ بی مسقط با دسترسی آسان به مکان های مهم شهر و همچنین ارائه امکانات و خدمات ویژه، به انتخاب اول بسیاری از مسافران تجاری و تفریحی تبدیل شده است. در این مطلب، به طور کامل با این هتل آشنا خواهید شد.

آشنایی کامل با هتل بیچ بی مسقط

معرفی هتل بیچ بی: خلوتگاهی آرام برای فراغت از کار و روزمرگی ها

هتل ۴ ستاره بیچ بی یکی از بهترین هتل های مسقط واقع در محله الخویر است. این هتل در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفت؛ بنابراین می توانید از به روز و استاندارد بودن امکانات آن مطمئن باشید.

به محض ورود به لابی هتل بیچ بی، کارکنان صمیمی و مهربان آن از شما استقبال می کنند. زمان ورود به این هتل از ساعت ۲:۰۰ بعدازظهر شروع می شود و این فرصت کافی برای مستقرشدن در هتل و آغاز تعطیلاتی آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کند. برای خروج از هتل نیز تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر فرصت دارید و می توانید قبل از خداحافظی با مسقط، از یک صبحانه خوشمزه دیگر یا یک آب تنی در استخر هتل لذت ببرید. گفتی است که در این هتل فرایند Check in و Check out به سرعت صورت می گیرد.

چه قصد گشت وگذار در شهر پرجنب وجوش مسقط را داشته باشید و چه بخواهید ساعاتی را در کنار استخر استراحت کنید، هتل بیچ بی با ترکیبی کامل از آسودگی و آرامش، لحظات پرخاطره ای را برای شما خلق می کند.

سیاست های سخاوت مندانه beach bay Hotel muscat

سیاست ها و خط مشی های هتل بیچ بی، به کودکان صفر تا یازده سال اجازه اقامت رایگان در این هتل را می دهد. علاوه بر این، مکان مناسب برای استراحت و بازی کودکان فراهم شده است. با این اوصاف، هتل بیچ بی بهترین هتل مسقط برای سفرهای خانوادگی همراه با بچه است.

مکان های مهم نزدیک هتل بیچ بی

Beach Bay Hotel در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر و درست روبه روی گرند حیات قرار دارد. از این هتل طی ۱۵ دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی مسقط خواهید رسید و فقط ۱۵ دقیقه با ماشین از منطقه تجاری اصلی شهر مسقط فاصله دارد. هتل بیچ بی به منطقه دیپلمات نیز نزدیک است.

امکانات هتل بیچ بی

امکانات هتل بیچ بی: احساس راحتی در خانه

در هتل بیچ بی به جهت رفع نیازهای مهمانان، هم در بخش خصوصی و هم در بخش های عمومی طیف وسیعی از امکانات و خدمات ارائه شده است.

امکانات اتاق ها

هتل موردبحث در مجموع دارای ۳۲ اتاق مجهز است. چه یک اتاق استاندارد دنج را انتخاب کنید یا یک سوئیت بزرگ می توانید انتظار امکانات مدرن و اثاثیه راحت را داشته باشید؛ طوری که انگار در خانه خودتان هستید. تمامی واحدهای اقامتی این هتل، فضای دلباز و تمیزی دارند و به امکانات مدرن تجهیز شده اند. با سیستم تهویه مطبوع، خنک و آسوده استراحت خواهید کرد و می توانید دمای اتاق را به دلخواه خود تنظیم کنید و سپس در حوله های مخملی مجلل خود را بپوشانید. سشوار، اینترنت وای فای، خدمات خشک شویی و خدمات ۲۴ساعته اتاق، از دیگر امکانات هتل بیچ بی مسقط هستند.

ساعات حضورتان در هتل بیچ بی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در اتاق های این هتل روزنامه رایگان توزیع می شود و البته می توانید با تماشای تلویزیون LCD اتاق و مجموعه گسترده ای از کانال های ماهواره ای ساعت ها سرگرم شوید. مینی بار مجهزی هم در اتاق ها تعبیه شده است تا درصورت گرسنگی و تشنگی مجبور به خارج شدن از اتاق نشوید و همچنین نوشیدنی ها و تنقلات خود را در یخچال تازه نگه دارید.

خدمات و امکانات در بخش عمومی

نگهبان خوش برخورد و منضبط در هتل بیچ بی، همیشه آماده پاسخگویی به درخواست های مهمانان است. اینترنت Wi-Fi در بخش عمومی نیز در دسترس است و به آسانی و در هر زمان می توانید با عزیزان تان در تماس باشید یا به کارتان ادامه دهید. هتل بیچ بی برای کسانی که سیگار می کشند، منطقه ای مخصوص سیگارکشیدن درنظر گرفته است. این هتل صندوق امانات برای نگه داری اشیای قیمتی مهمانان و یک فروشگاه رفاهی هم برای خرید اقلام ضروری یا فراموش شده دارد. ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، امکان اجاره خودرو و تاکسی نیز به عنوان تسهیلات حمل ونقل بخش از امکانات این هتل هستند.

تفریحات و سرگرمی ها: استراحت کنید و لذت ببرید

هتل بیچ بی فقط مکانی برای استراحت نیست؛ بلکه گزینه های عالی برای سپری کردن لحظات شاد و مفرح دارد. این هتل دارای سونا و اسپا است. با رفتن به بخش سونا، وارد دنیایی از آرامش می شوید و لحظاتی را از دغدغه های روزمره دور می مانید. در بخش اسپا خدمات مختلفی برای طراوت و سرزندگی ارائه می شود. هتل بیچ بی دارای یک سالن استراحت مشترک مجهز به مبلمان راحت و تلویزیون است. استراحت، کتاب خواندن، معاشرت با دیگران و تماشای فیلم به صورت دسته جمعی در این فضا، تعطیلات متفاوت و مهیجی را برای تان رقم می زند.

در سفر فعال بمانید

هتل بیچ بی مسقط با مجموعه ای از امکانات ورزشی تضمین می کند که مهمانان اقامتی به یادماندنی و لذت بخش داشته باشند. یک استخر روباز با امکانات آفتاب گرفتن و لذت بردن از ساحل، منطقه ساحلی خصوصی با مناظر خیره کننده دریای عرب، ماهگیری و غواصی و امکان اجاره جت اسکی، پاروسواری و کایاک سواری چه افراد مبتدی و چه کسانی که تجربه ای در ورزش های آبی دارند را سرگرم می کند.

رزرو آسان هتل بیچ بی مسقط در فلای تودی

معرفی و رزرو آسان هتل در فلای تودی

هتل بیچ بی یکی از ایده آل ترین هتل های مسقط برای اقامتی آرام و بدون دغدغه است. برای رزرو هتل بیچ بی مسقط کافی است واد سایت «فلای تودی» شوید و ازطریق صفحه رزرو هتل و پس از تکمیل اطلاعات مختصر، اتاق یا سوئیت انتخابی خود را رزرو کنید. در فلای تودی علاوه بر رزرو هتل مسقط و سایر مقاصد گردشگری جهان، امکان خرید بلیط هواپیما مسقط نیز فقط با چند کلیک و در چند دقیقه فراهم شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pi8ixPRt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه