طرح یك ایده جذاب برای تبلیغ رویداد بزرگ Grammys كار چندان آسانی نیست و البته در این گونه موارد خلاقیت برگ برنده آژانسها محسوب میشود. «Grammy Awards» با همكاری آژانس تبلیغاتی TBWA/Chiat/Day لس آنجلس قصد ساخت ویدئویی را داشت تا به تبلیغ آلبومهای نامزد دریافت جایزه سال به شكلی خلاقانه و از همه مهمتر با تركیب بصری جذاب بپردازد. بنابراین ویدئوی تولیدی آنها حاوی پوسترهایی است كه هنرمندان را در حال اجرای محبوبترین آهنگهای سال نشان میدهد. با عبور رهگذر از كنار دیوارها، پوستر و البته آهنگ مخصوص به آن عوض میشود.
خوانندگانی از قبیل كندریك لامار، آلاباما شیكز، كریس استیپلتون، تیلور سوییفت و «The Weekend» همگی با ترانههایی در این ویدئو حضور مییابند كه در پی میكسی هارمونیك با یكدیگر، یك تركیب بصری جذاب و عالی را برای طرفداران موسیقی در جهان به وجود خواهند آورد. به گزارش امبیای نیوز، كمپین فوق فرصت یادآوری اسامی نامزدهای آلبوم برتر سال و همچنین تبلیغ واقعی مراسم را به وجود آورد. مراسم Grammy Awards روز 15 فوریه برگزار شد.