پنجشنبه, ۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 29 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

پتانسیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر

8 سال پیش ( 1394/6/21 )
 

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه قابلیت سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت و آب و برق بیش از ۳۰میلیارد دلار است، گفت: هرگونه همکاری با کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران با انتقال فناوری و تکنولوژی و بهبود فضای کسب‌و‌کار تولیدکنندگان داخلی همراه خواهد بود. هوشنگ فلاحتیان در گفت‌وگو با فارس توضیح داد: باید حدود 35هزار مگاوات نیروگاه جدید احداث کنیم و اگر هر 1000 مگاوات 500میلیون دلار سرمایه بخواهد، تنها نیروگاه‌های حرارتی حدود 15 میلیارد دلار سرمایه و فاینانس خارجی می‌خواهد.

243363636346346344747وی اضافه کرد: در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر نیز بیش از 30هزار مگاوات پتانسیل نیروگاه بادی داریم که بیشتر از این عدد نیروگاه فتوولتائیک و خورشیدی و زمین‌گرمایی می‌توانیم داشته باشیم، بنابراین به همین میزان یعنی حدود 15میلیارد دلار هم در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر پتانسیل سرمایه‌گذاری خارجی داریم. فلاحتیان گفت: در زمینه مدرنیزه کردن شبکه‌های برق و استفاده از فناوری‌های جدید در این حوزه و موضوعات مرتبط برای کاهش تلفات انرژی و بهینه‌سازی زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. وی ادامه داد: به هر حال طبیعی است که در بخش آب هم پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری بالایی وجود دارد، بنابراین گفته می‌شود که مفهوم سرمایه‌گذاری خارجی این است که ما باید تلاش کنیم شرکت‌های خارجی را با شرکت‌های ایرانی مشارکت داده و به ظرفیت‌های داخلی هم اولویت بدهیم. همچنین از سرمایه‌گذاری و منابع مالی خارجی ارزان‌تر استفاده کنیم و فضای کسب‌و‌کار کشور را هم بهبود بخشیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cEyuFI7n
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه