چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهار شنبه 7 شهریور 1403 اعلام شد. روند قیمتی در بازار خودرو درهم شکسته و بیشتر محصولات در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با افت و خیز گزارش می شوند. البته با این وجود، تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین در بازار خرید و فروش می شود.

نرخ دلار به عنوان مهم ترین محرک بازار خودرو، تاثیری خود را بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها  نوسانی گزارش می شود.

نرخ دلار مهم ترین محرک بازار و قیمت خودرو

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در اکثر محصولات دستخوش تغییر شده است.

دنا پلاس (6 سرعته) بر خلاف تمامی هم نوعان خود با افت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت 785 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو 207 دنده ای هیدرولیک از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می شود که رشد چهار میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت 685 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تارا اتوماتیک V2 از دسته محصولات ایران خودرو محسوب می شود که با رشد 15 میلیون تومانی نسبت به روز های گذشته به قیمت 895 میلیون تومان معامله می شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.
سهند S خودروی تازه وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت 9 میلیون تومانی به قیمت 534 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر نوسانی به کار خود ادامه داد؛ این خودرو امروز با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ 789 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد. خودروی مذکور در طول یک هفته یک میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت خودرو های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و نوسانی گزارش می شود.

X55 پرو از دسته محصولات که با افت قیمت مواجه شده و با ریزش 14 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

کی ام سیT9  از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز شده است . پیکاپی قدرتمند که رده ای بالاتر از T8 قرار گرفته و با کاهش 95 میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و 670 میلیون تومان رسیده است.

بستیون T77 از محصولات لوکس بهمن موتور محسوب می شود که با افت 25 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 845 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

لاماری ایما در دسته محصولات منتاژی که از ابتدای معاملات امروز 15 میلیون تومان ارزان تر شده و به قیمت یک میلیارد و 910 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zvxn9Z8N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه