دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تصویر شماره 1 مربوط به‌نمودار قیمت نماد معاملاتی و بیمه است. همان‌طور که مشخص است نمودار توانست از شهریور ماه سال 1388 تا دی ماه سال 1392 رشدی معادل 480‌درصد را تجربه کند. دی ماه 92 جایی بود که این نماد به همراه بازار و اکثر نمادهای معاملاتی دیگر وارد فاز استراحت شده و تشکیل موج‌های اصلاحی در بلنـــد‌مــدت آغــــاز شـــد. نخستین موج اصلاحی وبیمه را می‌توان سنگین‌ترین ریزش آن در نظر گرفت که در بازه‌ای شش‌ماهه اصلاحی حدود 60 درصد داشت. پس از آن شاهد موج دوم از سه موجی اصلاحی بودیم که روندی رو به رشد داشته و توانست در مدت زمان چهار ماه از محدوده قیمتی 864 ریال تا قیمت 1725 ریال رشدی حدود 100 درصد را به ثبت برساند. 

موج سوم اصلاحی نیز به‌نظر می‌رسد پس از ریزشی حدود 60 درصد در محدوده قیمتی 923 ریالی به کار خود پایان داده است. بنابراین شرایط می‌تواند برای رشدی مجدد در این نماد فراهم باشد. سیگنال‌های دریافتی مبنی بر رسیدن نمودار و برخورد مجدد آن به محدوده خط روند بلند‌مدت و معتبر خود، احتمال تشکیل الگوی کلاسیک زیگزاگ در کوتاه‌مدت، شرایط قرارگیری اندیکاتور‌ها و اسیلاتورهای استفاده شده و همچنین میل نمودار به رشد در جهت بازگشت به محدوده خط روند نزولی را می‌توان از اصلی‌ترین نشانه‌ها در احتمال پیش‌رو داشتن یک روند صعودی در بازه‌ای میان مدت، مدنظر داشت.

3456465

در تصویر شماره 2 می‌توان شاهد محدوده‌های حمایتی و مقاومتی پیش‌روی نمودار در بازه زمانی کوتاه‌مدت باشیم. همان‌طور که مشاهده می‌کنید مقاومت‌های نمودار به ترتیب محدوده‌های قیمتی 1110ریال، 1170ریال و 1230ریال خواهند بود. این در حالی‌است که اگر نماد در روزهای آتی همراه با ریزش قیمت باشد محدوده‌های حمایتی 1073 ریال و 1048 ریال می‌توانند محل مناسبی برای اتمام اصلاح کوتاه‌مدت باشند. انتظار می‌رود دو محدوده قیمتی 1250 ریال و 1320ریال از اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت نمودار در فاز صعودی تا محدوده خط روند نزولی باشند.

* تحلیلگر تکنیکال

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hdp7glWO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه