دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر علاقه به تفریح، بیزینس یا به دست آوردن تجربه های جدید هستید با بررسی فرهنگ توکیو می توانید خاطره ای به یادماندنی از سفر خود به ژاپن داشته باشید. در ادامه به بررسی 7 آداب ورسوم مهم در این شهر که توانسته بنای اصلی آن را پی ریزی کند می پردازیم. تور توکیو یکی از راه کارهای عالی برای سفر به این شهر است. توکیو از بزرگترین و پررفت وآمدترین شهرهای جهان است که با دیدن از آن جا درخواهید یافت که چطور توانسته با مجموعه ای از آداب ورسوم و قوانین به یکی از جاذبه های گردشگری در دنیا تبدیل شود.

7 رسم و سنت فرهنگی که توکیو را منحصر به فرد می کند

برترین ویژگی های شهر توکیو

توکیو را شهری معرفی می کنند که چشم اندازی بر آینده و گذشته است. تلفیق رسوم سنتی و مدرنیته توانسته از این شهر، دنیایی جدید به وجود آورد. با سفر به این شهر ازطریق تور توکیو به راحتی درخواهید یافت که اینجا در واقع جایی است که براساس رسوم و قوانین خاصی پایه گذاری شده است. برای آشنایی دقیق با این شهر بهتر است آن را در مواردی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد مورد بررسی قرار دهیم.

  • فرهنگ غذا خوردن در توکیو
  • مراسم تدفین
  • بوشیدو و سپوکو
  • آداب ورسوم محلی
  • جشنواره ها در سنت های توکیو
  • آداب و معاشرت در فرهنگ توکیو
  • ارزش های موجود در فرهنگ توکیو

بررسی فرهنگ غذا خوردن در توکیو و بهترین رستوران های این شهر

برای هر سفر اولین چیزی که به آن نیاز پیدا خواهید کرد غذا خوردن است و توکیو شهری مهم در داشتن رسومی قدیمی در سرو غذاهای خود معرفی می شود. تقریبا غیرممکن است که با تور به این شهر سفر کنید و یه رستوران های سر نزده و از غذاهای آن استفاده نکیند.

در واقع فرهنگ غذا در ژاپن به قدری غنی است که بسیاری از بلاگرها و توریست ها برای امتحان کردن آن ها به توکیو سفر می کنند. مواد اصلی غذای ژاپنی را ماهی، میگو، برنج و لوبیا تشکیل می دهد که البته تمام آن ها را باید با استفاده از چاپستیک یا همان چوب های معروف غذاخوری میل کنید. با استفاده از این موارد و ترکیب آن با مواد اولیه دیگر با سبک وسیاق رایج در پخت این غذاها آماده سرو می شوند. دستور پخت بسیاری از آن ها به هزاران سال قبل باز می گردد.

آداب ورسوم غذا خوردن در توکیو منحصربه فرد بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از همین فرهنگ ها پذیرایی از مهمان ها است. مهمان ها برای غذا خوردن باید کمی منتظر بمانند تا جای تعیین شده آن ها معرفی شود. مردم ژاپن باید در پایان غذا خوردن مراسم دعا خواندن را به جا بیاورند و این کار معمولا توسط افراد مسن فامیل انجام می شود.

بهترین رستوران هایی که با سفر ازطریق تور توکیو می توانید مراجعه کنید رستوران کاندا و رستوران ایوی پلیس است.

تور توکیو

بررسی مراسم تدفین در توکیو

یکی از فرهنگ ها و رسوم منحربه فرد در کشو ژاپن و توکیو مراسم تدفین آن است. بیش از 99 درصد از مردم این کشور مردگان خود را می سوزانند و خاکستر آن را درون یک گلدان یا کوزه که در مقبره های خانوادگی قرار دارند می گذارند. بیشتر خدمات مراسم تشیع جنازه در توکیو و ژاپن مطابق با آداب ورسوم شاندونگ و بودایی انجام می شود.

در سنت بودایی این کشور مشاهده خواهید کرد که بعداز تحویل دادن خاکستر نام جدیدی روی فرد متوفی گذاشته شده و از کلمات باستانی ژاپن برای این نام گذاری استفاده می شود. سوگواری در برخی از مناطق یک هفته و در برخی مناطق دیگر 49 روز طول می کشد. علاوه بر این مراسم یادبود و سالانه هم برگزار می شود.

بوشیدو و سپوکو

بوشیدو حرکتی است که به راه ورسم سامورایی در ژاپن ارتباط دارد که روی قدرت، وفاداری و درستکاری تاکید می کند. نکته بسیار جالب درباره بوشیدو این است که می توانید از سیستم آن در تجارت هم استفاده کنید. بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که به کارگیری این تکنیک باعث می شود بی نظمی هایی که شرکت ها در گذشته و حال با آن روبه رو بوده اند، برطرف شود.

سپوکو نوعی مراسم خودکشی تشریفاتی معرفی می شود که توسط سامورایی ها به عنوان جایگزینی برای شکست استفاده شده است و محبوبیت بسیار کم تری دارد. در شروع جنگ جهانی دوم بسیاری از سرابازان ژاپنی برای این که اسیر یا به دست دشمن کشته نشوند از این سنت استفاده می کردند که در سال های بعد بسیار مورد نقد قرار گرفت.

بررسی آداب و رسوم محلی رایج در توکیو

بررسی آداب و رسوم محلی رایج در توکیو

توکیو و کشور ژاپن غنی از فرهنگ های بی شماری است که از گذشته تا به امروز همواره همراه آن ها بوده است و برای خود مردم این کشور بسیار مهم و قابل احترام است. یکی از مهم ترین رسوم در این شهر برای فصل بهار و قدردانی از شکوفه های گیلاس است که هرساله مردم در این روزها به بیرون از خانه رفته و آن را اجرا می کنند.

جشنواره ها در سنت های ژاپنی و توکیو

ازآن جایی که تعداد فستیوال ها و جشن ها در توکیو بسیار بیشتر از سایر شهرهای دیگر در جهان است بهترین فرصت برای استفاده از تور توکیو و سفر به ژاپن خواهد بود. این جشن ها بیشتر مربوط به ادیان این کشور برای تغییر فصول و برداشت محصول می شود. هرکدام از 47 استان ژاپن مراسم مربوط به خود را دارند که توکیو هم از قاعده مستثنی نیست. بیشتر این جشنواره ها در فصل تابستان برگزار می شوند.

آداب و معاشرت در فرهنگ توکیو

مردم توکیو به شدت از قوانین و آداب ورسوم پیروی می کنند. برخی از رایج ترین این رسوم در معاشرت مردم توکیو شامل موارد زیر می شوند:

  • هنگام سوار شدن به قطار از تلفن همراه خود استفاده نمی کنند.
  • لطف شخصی را با هدیه دادن یک جعبه شیرینی جبران نمی کنند.
  • از مواد خوراکی در هنگام راه رفتن یا سوار شدن به قطار استفاده نمی کنند.
  • از گرفتن یا دادن چیزی با یک دست اجتناب می کنند.

ارزش های موجود در فرهنگ توکیو

ژاپن کشوری سنت گرا و مدرن است که زیرسایه آداب ورسوم و فرهنگ های دیرینه خود به زندگی ادامه می دهد. در ادامه به برخی از این فرهنگ ها اشاره می کنیم که در تور توکیو می توانید تمام آن ها را تجربه کنید:

  • ارزش بسیار زیادی برای هماهنگی اجتماعی، احترام متقابل و اتفاق نظر گروهی قائل هستند.
  • اجتماعی بودن، پشت کار داشتن و اجتناب از بحث و ناسازگاری برای مردم توکیو بسیار مهم و ارزشمند است.
  • مذهب تاثیر زیادی روی مردم توکیو و ژاپن دارد.
  • ارزش هایی مانند خلوص نیت و پاکیزگی ریشه در مذهب شینتوییسم آن ها دارد.

جمع بندی

استفاده از تور توکیو یکی از بهترین فرصت ها را برای سفر به کشور ژاپن برای شما فراهم می کند. در واقع با سفر به این شهر می توانید هم زمان به آینده و گذشته هم سفر کنید. این شهر مجموعه ای از فرهنگ ها و آداب ورسوم غنی از گذشته را در خود جای داده که به خوبی با دنیای مدرن امروز هماهنگی ایجاد می کند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به کاوش و هنر شرق دارند می توانید از تمام فرصت های نهان و آشکار این شهر استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PxIKCgi7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه