چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طی مراسمی با حضور محمدرضا خانی، عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانك سرمایه، از همكار آزاده و جانباز و نیز همكاران فعال در تهیه ماهنامه داخلی بانك تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بانك سرمایه، خانی در ابتدای این مراسم، با اشاره به فداكاری های بزرگ ایثارگران و خانواده های معظم آن ها گفت: امنیت، آسایش، استقلال و عزت ما تماماً مدیون ایثارگران است و هیچ یك از امتیازات دنیوی نمی تواند این دین بزرگ را جبران كند.

عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانك سرمایه با اشاره به حركت قهرمانانه ایثارگران در گذشتن از تمامی تمایلات دنیوی و حضور در جبهه ها افزود: تقدیر از این بزرگواران چیزی بر منزلت و جایگاه والای ایشان نمی افزاید بلكه زندگی ما را به واسطه این قدرشناسی بركت و عزت می بخشد.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت مقام ایثارگران و احترام به آنها و خانواده های معظمشان بیان کرد: توصیه اكید من به همكارانم در بانك سرمایه، حفظ حرمت و احترام ایثارگران و خانواده های معظم ایشان است كه بانك ما افتخار پذیرایی از آن ها را در شعب خود دارد. ایثارگران و خانواده های ایشان مشتریان ویژه بانك سرمایه هستند و ما باید با تمام توان در خدمت رسانی به این عزیزان بكوشیم.

دکتر خانی با تقدیر و تشکر از همكاران فعال در تهیه ماهنامه پیام سرمایه به مناسبت كسب رتبه برتر در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی اضافه کرد: روابط عمومی زبان گویای سازمان و بازتابنده سیمای آن است. ماهنامه پیام سرمایه نیز كه حاصل تلاش این عزیزان است به واسطه زیبایی ظاهر و وزانت متن به نوبه خود در میان نشریات داخلی بانك ها بی نظیر است و آینه ای روشن و شفاف در انعكاس و تشریح عملكرد بانك در میان همكاران و دیگر سازمان ها به شمار می آید.

در پایان مراسم نیز دكتر خانی با اهدای لوح یادبود به جانباز حمیدرضا بنی اسد از ایشان و سایر همكاران فعال در تهیه ماهنامه پیام سرمایه تقدیر نمود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uDAl3hq9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه