چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 13 تیر 1403 رشد محدودی نسبت به روز گذشته دارد. اکثر محصولات بازار در رکود کامل به سر می برند و برخی دیگر، رشد چند میلیون تومانی را تجربه می کنند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه، 15 تیر 1403 بین دو نامزد انتخاباتی، یعنی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار می شود که پیروزی هرکدام از آن ها می تواند تأثیر متفاوتی روی بازار خودرو داشته باشد. به هر حال باید منتظر روز جمعه بود و دید کدام نامزد انتخاباتی روی صندلی ریاست جمهوری دولت چهاردهم می نشیند.

عقب نشینی قیمت خودرو های پرطرفدار در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو های داخلی از صبح امروز تغییرات اندکی را تجربه می کند.

ساینا S دنده ای یکی از ارزان ترین محصولات صفر کیلومتر بازار خودرو به شمار می رود که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان گران تر شده و با 444 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G سدان لوکس و تولیدی شرکت سایپا است که 1.5 میلیون تومان نسبت به دیروز ارزان تر شده و به نرخ 734.5 میلیون تومانی معامله می شود.

تارا V1 دنده دستی که سدان تولیدی ایران خودرو محسوب می شود، یکی از معدود خودروهای داخلی بازار بوده که از صبح امروز روند صعودی در پیش گرفته است. این خودرو با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال 822 میلیون تومان شد.

پژو 207i اتوماتیک پانوراما هاچ بک محبوب ایران خودرو با افت 14 میلیون تومانی، رکورددار کاهش قیمت در بازار داخلی ها به شمار می رود و به قیمت یک میلیارد و 18 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بازار نیز غالباً افت ناچیزی را تجربه می کنند.

جک J4 سدان اقتصادی شرکت کرمان موتور به شمار می رود که افت 6.5 میلیون تومانی دارد و با 797 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ام وی ام X33 دستی کراس اوور اقتصادی مدیران خودرو از صبح امروز هفت میلیون تومان افت قیمت داشته و به یک میلیارد و 79 میلیون تومان رسیده است.

کی ام سی J7 سدان مونتاژی کرمان موتور با افت 22 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی ها بود و هم اکنون با یک میلیارد و 748 میلیون تومان به فروش می رسد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره محصول مونتاژی بهمن موتور و یکی از معدود خودروهای مونتاژی بازار است که از صبح امروز دچار رشد قیمت شد. این خودرو 15 میلیون تومان گران تر شده و با یک میلیارد و 950 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SJbWL7g3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه