پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گاهی اوقات زمانی که یک برند اقدام به اعمال تغییرات عمده و وسیعی در محصولات و استراتژی خود می‌کند دیگران نیز ناچار می‌شوند خود را با تغییرات جدید وفق داده، برای باقی ماندن در بازار بیشتر تلاش کنند، یا اینکه عرصه را واگذار کرده و میدان رقابت را ترک کنند. کالایی که مشتریان فکر می‌کردند بهترین محصولی است که می‌توانند خریداری کنند، هم‌اکنون به دلیل حرکت رو به جلوی یکی از برندهای موجود در بازار به یک محصول از مد افتاده و قدیمی بدل شده است.

ایده

در دهه 70میلادی بستنی‌فروشی‌ها محصولات خود را تنها با طعم‌های وانیلی، شکلاتی و توت فرنگی به بازار عرضه می‌کردند و شما شانس کمی برای امتحان بستنی با طعمی متفاوت داشتید. شما تنها می‌توانستید بستنی خود را با روکش میوه‌ای که طعم میوه آن نیز قابل تشخیص نبود سفارش دهید. استفاده از شکلات خردشده یا کشمش و شربت نیشکر تنها انتخاب‌هایی بودند که ممکن بود در دسترس شما قرار گیرند. در آن دوران تنها افراد باهوش ممکن بود بستنی‌های لیمویی و پرتغالی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

245252412124252414124252

این عدم تنوع در طعم و مزه ادامه داشت تا اینکه برند Baskin-Robbins وارد شد. این شرکت در سال 1945 در آمریکا به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد، برای آمریکایی‌ها 31 طعم مختلف ممکن است موضوعی عادی باشد اما برای انگلیسی‌ها شرکت Baskin-Robbins مانند یک سفینه فضایی بود که از سیاره دیگری آمده و تنوعی بی‌نظیر از طعم‌ها و مزه‌های مختلف ارائه می‌کرد.

طبیعتا در ابتدای کار این شرکت، آنها با جبهه‌گیری و بدبینی برخی افراد مواجه شدند که می‌گفتند چرا مردم باید به این همه ادویه و طعم‌های مختلف نیاز داشته باشند و اینکه در نهایت مشکل طعم وانیل چیست؟! با این وجود شرکت Baskin-Robbins تا به امروز حرکتی رو به جلو داشته و استانداردها و قوانین بازی را تغییر داده است.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• چنانچه ایده‌ای در سر دارید نخستین کسی باشید که آن را امتحان می‌کند، ممکن است دیگران سعی خود را کرده و شکست خورده باشند. در نظر داشته باشید که در صورت موفقیت مردم درباره شما صحبت خواهند کرد و این موضوع می‌تواند به یک فرصت عالی برای معرفی ارزش‌های برند شما بدل شود.

•شما در حال ساخت یک بنای جدید هستید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که زیرساخت‌های لازم را به خوبی فراهم کرده باشید. به کیفیت کارتان بیندیشید و مطمئن شوید بهترین کیفیت را ارائه می‌کنید.

•شما باید توجه رسانه‌ها را جلب کنید، چرا که آنها در شکل‌گیری عقاید مردم نقش به سزایی دارند. برای موفقیت در این زمینه می‌توانید از کارزارهای مربوط به مدیریت روابط عمومی استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bn0aptro
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه