دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش لس‌آنجلس ‌تایمز، ابراز نگرانی ژنرال ریموند اودیرنو، رییس ستاد مشترک نیروی زمینی ارتش امریکا در‌خصوص کاهش هزینه‌های نظامی و کوچک شدن اندازه نیروی زمینی در حالی است که ارتش اجبارا و از روی ناچاری با کاهش نیروهای زمینی به 490 هزار نفر موافقت کرده است.

براساس این گزارش، کاهش اندازه نیروهای زمینی ارتش امریکا در سال 2011 میلادی به تصویب رسیده است ولی در نتیجه چالش‌های متوالی بین کنگره و کاخ سفید بر سر هزینه‌های نظامی و بازنگری بودجه ارتش، رهبران پنتاگون اعلام کرده‌اند ارتش باید طرح‌هایی را برای کاهش تعداد نیروهای زمینی به کمتر از 450 تا 420‌هزار نفر آماده کند.

 

ولی ژنرال ریموند اودیرنو در‌این‌باره تاکید کرد با در نظر گرفتن اتفاقات اخیر مثل ظهور و پیدایش شبه‌نظامیان داعش و تحرکات روسیه در شرق اروپا، حتی تعداد 490 هزار نفری برای ارتش بسیار کم است. وی در ادامه تصریح کرد: جهان در مقابل ما در حال تغییر و تحول است.

ما شاهد تجاوز روسیه در اروپا هستیم و همین‌طور تحرکات داعش را دیده‌ایم و در سایر مناطق جهان نیز بی‌ثباتی زیادی را مشاهده کرده‌ایم، بنابر این من الان نگران این هستم که آیا کاهش تعداد نیروهای زمینی حتی به کمتر از 490‌هزار نفر نیز کار درستی است که انجام دهیم یا نه. تعداد نیروهای زمینی فعال امریکا اکنون به بیش از 510 هزار نفر می‌رسد و مقام‌های پنتاگون قصد دارند تعداد نیروهای زمینی را کاهش دهند. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/87qGgO1W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه