چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
در آستانه ٦٤ سالگی بانك صادرات ایران؛

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران روانه بازار شد

7 سال پیش ( 1395/6/8 )
 

بانک صادرات ایران در آستانه شصت و چهارمین سالگرد تاسیس خود به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز های مخاطبان، نسخه جدید همراه بانک را روانه بازارساخت .

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی، کاهش هزینه ها و تسهیل در خدمات رسانی نسخه ٤.٩١ سامانه همراه بانک مخصوص دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید مطابق با خواسته های مشتریان را طراحی و روانه بازار ساخت.

این سامانه علاوه بر ارائه خدمات متنوع و مطلوب همچون انتقال وجه، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض و... خدماتی از قبیل سرویس جستجوی شعب، دریافت شماره مشتری، انتقال وجه با استفاده از QR-code وNFC، جمع آوری مانده حساب های مربوط به یک مشتری، غیر فعال سازی سرویس های مالی همراه بانک، صورتحساب دسته چک و ... را نیز به كاربران ارایه می نماید. بر این اساس هموطنان می توانند به منظور بهره مندی از نسخه جدید همراه بانک و دریافت اطلاعات مربوطه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.

شایان ذكر است این بانك در جهت افزایش رضایت مندی بیش از پیش مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در دستور کارقرارداده است و در این راستا به تازگی نسخه ٥.٩  سامانه همراه بانك كه مخصوص دستگاه های با سیستم عامل IOS است را عرضه نموده كه در این نسخه علاوه بر حفظ قابلیت ها، امکان ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت (برای دستگاه هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است.

گفتنی است هموطنان به دلیل تنوع خدمات و قابلیت های فراوان استقبال مطلوبی از خدمات قابل ارایه برروی این سامانه داشته اند به گونه ای كه تعداد تراكنش های این سامانه در خلال تیرماه سال جاری ١٢٢ درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل نشان می دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y3UFVqbr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه