دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر انرژی نروژ به اتحادیه اروپا هشدار داد که در صورت بالا گرفتن تنش با روسیه و قطع صادرات گاز این کشور به این اتحادیه، نروژ قادر به تامین گاز جایگزین نخواهد بود.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از «ورلدبولتن»، یک روزنامه نروژی با انتشار این نقل قول از تورد لین، وزیر انرژی نروژ خبر داد که این هشدار توسط وزیر انرژی نروژ با ارسال نامه‌ای به کمیسیون اروپا رسما اعلام شده است.

به گزارش این خبرگزاری، لین در این نامه اذعان می‌کند که ظرفیت تولید گاز نروژ در حد پاسخ به جبران کمبود گاز روسیه نبوده و در صورت فشار بیش از حد به سیستم تولید گاز نروژ ممکن است عملکرد این سیستم دچار اختلال شود.

این در حالی است که کمیسیون اروپا در ماه جولای از نروژ خواسته بود امکان جایگزینی این کشور به‌عنوان منبع جایگزین برای گاز روسیه در صورت قطع جریان گاز از این کشور به اروپا را بررسی کند.

اتحادیه اروپا و نروژ به‌عنوان دومین تامین‌کننده گاز این اتحادیه به تازگی در کنفرانسی راه‌های جایگزین برای گاز روسیه در صورت بالا گرفتن بحران را بررسی کردند. ظرفیت تولید گاز نروژ سال گذشته 105 میلیون متر مکعب بود و این میزان برای سال 2014 حدود 106 میلیون متر مکعب برآورد می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iWV0U64a
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه