یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سازمان امنیت ترافیک آمریکا اعلام کرده‌، سیستم هوش مصنوعی که اتومبیل‌های خودران را هدایت می‌کند، تحت قوانین فدرال این کشور به‌عنوان راننده محسوب می‌شوند. این یک قدم بزرگ در جهت گرفتن مجوز کامل برای اتومبیل‌های بدون راننده و گامی مهم در جهت تولید و فروش این ماشین‌ها است.سازمان امنیت ترافیک بزرگراه‌های ملی آمریکا این موضوع را درنامه‌ای و در جواب سوالاتی که شرکت گوگل در ماه نوامبر در مورد قوانین امنیتی فدرال و اینکه چگونه قوانین مربوط به خودروهای عادی را می‌توان در مورد خودروهای خودران تطبیق داد، اعلام کرد.

در این نامه آمده‌است: «شرکت گوگل در روز دوازدهم ماه نوامبر طرح پیشنهادی یک اتومبیل خودران را ارائه کرد که در آن احتیاجی به راننده انسانی نبود. به همین دلیل این سازمان نرم‌افزار استفاده شده در ماشین‌های خودران را به جای راننده انسانی می‌پذیرد.»در ادامه این نامه آمده است: «ما نیز همانند شرکت گوگل موافق هستیم که راننده‌های این اتومبیل‌های خودران به مانند راننده‌هایی که اتومبیل‌ها در بیش از صد ساله گذشته داشته‌اند، نیست.»

تولیدکنندگان بزرگ اتومبیل مثل گوگل در حال رقابت برای تولید و فروش خودروهایی هستند که قابلیت آن را دارند که بدون حضور راننده انسانی حرکت کنند. مشکل تمامی این تولید‌کنندگان آن است که به گفته آنها قوانین دولتی در انجام آزمایش‌ها و توسعه این خودروهای خودکار اعمال محدودیت می‌کنند. برای مثال، ایالت کالیفرنیا طرحی را پیشنهاد کرده‌ که براساس آن ماشین‌های خودران باید مجهز به فرمان باشند و یک راننده دارای گواهینامه باید در همه حال در این اتومبیل‌ها حاضر باشد.

شرکت‌های تولید‌کننده اتومبیل‌های خودران بر این باورند که برای ساخت خودروهایی بدون فرمان، پدال و ترمز، قوانین رانندگی باید تحت تغییرات بسیاری قرار گیرند. اما این روند می‌تواند ماه‌ها یا حتی سال‌ها زمان ببرد.  ماه گذشته سازمان امنیت ترافیک آمریکا وعده داده بود با ساده‌تر کردن قوانین رانندگی، به سازندگان خودروهای خودکار اجازه خواهد داد که محصولات‌شان را با راحتی بیشتری آزمایش کنند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gFQTOhEJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه