پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سامسونگ سال 2016 را با سود خالص تا 120 درصد و معادل 5/65 میلیارد یورو فروش پایدار نسبت به سال گذشته به پایان رساند. هیچ نشانه ای وجود ندارد که سامسونگ از رسوایی نوت 7 شکست خورده باشد و تنها یک عملکرد زیبا از خود به جای گذاشت. از تابستان سال پیش، سامسونگ با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد.

شکست مفتضحانه صنعتی گلکسی نوت 7 که آتش گرفت، بحران مالی بزرگ در کره جنوبی به خاطر رسوایی فساد در دولت و جنگ جانشینی برای ریاست گروه از عمده مشکلات این شرکت در تابستان گذشته بود. تحلیلگران مالی گفته بودند که تصویر نام تجاری این گروه با توجه به لکه دار شدن نام آن به خاطر نوت7 شاید به طور دائم آسیب دیده باشد.

آنها برای سامسونگ ضرری معادل 15 تا 17 میلیارد یورو را پیش بینی کرده بودند اما در نهایت، گردش مالی این گروه با یک افزایش درآمد در سال 2016 روبه رو شد که ارزش آن 161 میلیارد یورو بود. نتایج خوب این گروه در درجه اول به خاطر بخش جزئی آن بود که با فروش صفحه نمایش LCD و OLED در رشد و افزایش رشد خالص آن تاثیر زیادی داشت.

خوش بینی برای سال 2017

بخش  تلفن همراه سامسونگ از موفقیت های گلکسی S7 و S7 Edge سود می برد، اما در نهایت از سوی شکست نوت 7 تحت فشار است. سامسونگ از طرف مدل های محدودی که به بازار عرضه کرده در تلاش برای تغییر موقعیت خود در بخش های بالایی بازار و در نتیجه به دست آوردن سود ثابت در آن است.

سامسونگ برای سال 2017 برای خود وضعیت خوش بینانه ای را با توجه به کیفیت و ایمنی محصولاتش متصور است. این گروه همچنین می خواهد خدمات بیشتری به مشتریان خود از جمله هوش مصنوعی ارائه دهد. سامسونگ همچنین در حال تقویت همکاری خود با آمازون است که هوش مصنوعی گروه الکسا را در حال حاضر برای برخی دستگاه های خود مورد استفاده قرار داده است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/42IVsucp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه