شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر صنعت اعلام کرد: مشکلاتی در بخش مالیات و ‌بیمه در واحدهای صنعتی است که در این خصوص نامه‌هایی را به وزارت اقتصاد ارسال کردیم که این مشکلات برطرف شود. به گزارش مهر، محمدرضا نعمت‌زاده گفت: از سال ۸۹ به دلیل محدودیت بودجه توقف جایزه صادراتی صورت گرفت اما با اتخاذ تدابیری درصدد هستیم تا برای صادرکنندگان تسهیلاتی ارزان‌تر از بانک‌ها برای آنها فراهم کنیم. به گفته نعمت‌زاده، ایجاد اشتغال همواره دغدغه واحدهای صنعتی است و من یقین دارم با شرایط سختی که پشت سر گذاشتم، بتوانم با حمایت دولت فضای جدیدی برای کار فراهم‌کنم.

456755478458444646885699769767697

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: با وجود تحریم‌ها ما شاهد بودیم که بسیاری از واحدهای صنعتی موانع را از پیش‌روی خود برداشته‌اند. وی در توضیح این مطلب اظهارداشت: منابع مالی دولت محدود بوده به طوری که در سال جاری از همین مالیات‌ها و ارزش‌ افزوده‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی کشور ۷ درصد بیشتر برداشته شده است. وی در ادامه به واحدهای صنعتی توصیه کرد که در بازارهای هدف صادراتی خود فعالیت بیشتری داشته باشند.

نعمت‌زاده یادآور شد: واحدهای صنعتی باید بتوانند با انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی و صنفی خود تعامل کرده و خواسته‌های خود را به آنان بیان دارند. وی همچنین گفت: افزایش سرمایه در بخش خصوصی نیاز به حمایت دولت داشته و دولت برای سرمایه مورد نیاز، درصدد ارائه طرح‌های جدید است و در نهایت رویه دولت این است که فضای کسب‌و‌کار را برای تلاشگران صنعتی آماده‌تر کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z2nBPvJ9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه