یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
نما؛

میدان انقلاب تهران

9 سال پیش ( 1393/10/7 )
 

میدان انقلاب از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. این میدان که در گذشته 24 اسفند یا میدان مجسمه نام داشت در سال 61 توسط ایرج اسکندری هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز معروف آن زمان طراحی و توسط فریدون صدیقی، هنرمند مجسمه‌ساز و فرزند ابوالحسن‌خان صدیقی مجسمه‌ساز مشهور ساخته شده بود. 

میدان انقلاب چند سالی است که نمادی ندارد و آخرین نماد و مجسمه این میدان معروف تهران، تابستان سال 86 به دنبال ساخت ایستگاه انقلاب در خط چهار مترو، از جایگاهش برداشته شد. 

حال گفته می‌شود که نماد جدید میدان انقلاب تا پایان سال آماده می‌شود و در یک فراخوانی از میان بیش از 100 اثر راه یافته به نمایشگاه، اثر مشترک روح‌الله شمسی‌زاده و حسین شناور به‌عنوان اثر برگزیده برای ساخت و نصب انتخاب شد که البته گویا برخی از مسئولان به این طرح هم واکنش نشان داده‌اند، اما مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفته است طرح حجمی انتخاب شده به اجرا می‌رسد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CLrdeHIi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه