دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مک دونالد در تلاش است تا دوباره وارد عرصه رستوران های فست فود آمریکا شود اما از نظر همه آمریکایی ها این رستوران های زنجیره ای دیگر مثل قبل نمی تواند توجه همه را به خود جلب کنند. روزنامه کانادایی دووار نیز در روزهای اخیر به کم شدن تعداد مشتری های فست فود مک دونالد در آمریکا اشاره کرده است.نخستین رستورانی که با آوردن نام همبرگر به ذهن همه می آید، در سه ماه آخر سال 2016 در آمریکا تنها 1.3 درصد فروش داشته است.

در حقیقت روند کم شدن تعداد مشتری های مک دونالد از ابتدای سال 2016 آغاز شده بود اما در ماه های آخر کم شدن میزان فروش کمی نگران کننده بوده و شرکت ناچار شده است برای چهارمین بار کم شدن میزان فروش خود را با انتشار اعلامیه هایی در سطح شهر به مردم اعلام کند.این کار بحرانی را که مک دونالد برای آینده رستوران های زنجیره ای خود پیش بینی می کند بیش از پیش برجسته کرد و به همین دلیل تلاش می کند در زمینه های دیگری فعالیت خود را از سر گرفته و شکوفایی خود را دوباره به مردم آمریکا اثبات کند.

اما چیزی که گسترده ترین رستوران های فست فود باید به آن توجه کنند گسترش مغازه های کوچک برای فروش خوراکی های سالم و تشویق مردم به خوردن غذاهای خانگی و پخت غذا در منزل به ویژه در کاناداست.اما مک دونالد معتقد است به این زودی ها کسی نمی تواند ذائقه و عادت مشتری های او را عوض کند و به زودی با رستوران های زنجیره ای فست فود و همبرگر جدید و بسیار پیشرفته تر و مدرن تر از گذشته از راه خواهد رسید.

علاوه بر این، مک دونالد برای دومین سال پیاپی تعداد رستوران های خود را در آمریکا کاهش داده به طوری که در پایان سال 2016 تعداد شعب رستوران های مک دونالد در آمریکا به 14155 رستوران رسیده است.

آیا آینده مک دونالد در خارج از کشور رقم خواهد خورد؟

عملکرد مک دونالد طی سه ماهه آخر سال در خارج از کشور بسیار چشمگیرتر بوده و حتی میزان فروش او در دیگر کشورها از تراز جهانی نیز بالاتر رفته است.تقسیمات بین المللی که بخش های مختلف بریتانیا را شامل می شود میزان فروش رستوران های زنجیره ای مک دونالد را در این قسمت ها بیش از 2.8 درصد در کمتر از یک سال برآورد کرده است.رستوران های فست فود مک دونالد را در بیشتر کشورها حتی کشورهای آسیایی می توان مشاهده کرد.

چیزی که جالب به نظر می رسد این است که میزان فروش این رستوران ها در ژاپن رو به افزایش است و حتی با توجه به متفاوت بودن عادت های غذایی ژاپنی ها رستوران های مک دونالد طرفداران زیادی را در این کشور به خود جذب کرده است.فروش مک دونالد در چین طی سال 2016 با کاهش روبه رو شده و به 4.7درصد رسیده است اما میزان فروش او در ژاپن به 11.1 درصد رسیده است.

 از نظر بسیاری از آمریکایی ها و حتی از نظر رستوران های مک دونالد، لازم است رئیس جمهور جدید آمریکا نگاهی به این رقم ها و میزان فروش رستوران های زنجیره ای مک دونالد در خارج از کشور انداخته و این رقم ها را با میزان فروش در آمریکا مقایسه کند.شاید مقایسه این رقم ها بتواند کمی از شدت حمایت او از تولیدات داخلی کم کند.

منبع : Lemonde
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lskAuKJp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه