روز بیست و چهارم مارس، مکدونالد کمپین جهانی جاهطلبانه خود را به نام «لحظات شاد» راهاندازی کرد که در این راستا به توزیع 24 جایزه در 24 شهر جهان پرداخت. این کمپین بخشی از کمپین بزرگتر imlovinit# بهشمار میرود. در این روز هر شهر با یک شگفتی متفاوت مواجه شد و این در حالی بود که ورشو یک نیمکت زنگ دار را کشف میکرد. بعد از ساعت شش صبح در ورشو وقتی نخستین نفر فهمید ایستگاه اتوبوسی که هر روز در آن منتظر آمدن اتوبوس بود، حالا پر از رنگ شده و با نشستن روی هر صندلی نتهای موسیقی به گوش میرسد.
هدف مکدونالد از انجام این کار ایجاد فرصت بازی کردن با این نیمکت آهنگین و تلاش برای تولید دوباره صدای قطعه شنیده شده است. برندههای این بازی کوپنی را برای دریافت پنج وعده غذا اضافه بر مبلغ پرداخت شده دریافت میکنند. شعار این کمپین «با همراهی دیگران غذا طعم بهتری میدهد» بود و بهظاهر مکدونالد توانسته است با ایده خود ضمن تبلیغ محصولش لحظات شادی را بیافریند. افراد با سنین مختلف در طول روز جذب این نیمکت میشوند و با این هدیه شگفتانگیز لحظات شادی را تجربه خواهند کرد. بازی با صندلیها در نهایت به برنده یک کوپن جایزه میدهد.
جایزه واقعی این کمپین هیجان نمیآفریند بلکه جذابیت فرآیند فوق بر چهره مردم لبخند خواهد نشاند و البته کوپن غذا پاداشی برای صرف وقت افراد مختلف محسوب میشود. مکدونالد تصمیم گرفت تا به منظور افزایش میزان حضور خود میان مردم، مخاطبان جوانتر را هدف قرار دهد و به بازاریابی تجربی روی آورد. مخاطبان جوانتر ضمن قدردانی از یک تجربه منحصر به فرد برای هر چیزی که توجه آنها را به خود بسیار جلب کند، ارزش مینهند. بازاریابی مدام در حال تغییر است و مکدونالد نیز سعی میکند تا ضمن تطابق با این واقعیت کمپین «لحظات شاد» را به موفقیت برساند.
گواه این کامیابی اشاره 40 هزار نفر به هشتگimlovinit# است که حتی به طرح یک موضوع پرطرفدار جهانی در توییتر منجر شد. این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی TBWA راهاندازی شد و بخشی از اقدامی بزرگتر برای باز تعریف برند مکدونالد و معرفی فرم جدیدی از بازاریابی برای مخاطبانش به حساب میآید.