آیا می دانستید که می توانید از مکان یابی برای سازگاری با یک اقتصاد مبتنی بر تقاضا استفاده کنید؟ به منظور تامین آرامش و آسایش مشتریان، زندگی آنها را با استفاده از مکان یابی بهبود بخشید. شما با استفاده از موقعیت جغرافیایی به عنوان زمینه کار می توانید ساده ترین و مرتبط ترین راه حل را برای مشتری خود مشخص کنید.
به عنوان مثال می توانید مشخص کنید که آیا مشتریان به ارسال سفارش نیاز یا تمایل دارند محصول را از فروشگاه دریافت کنند، یا اینکه آیا نماینده های محلی شما در محدوده آنها حضور دارند.
این فرصت ها بر هر کسب و کاری اثر می گذارند؛ از خرده فروشی گرفته تا خدمات و از تولید تا دادوستدهای B2B. جنبه هایی که باید به هنگام تعیین بهترین راه حل در نظر بگیرید عبارتند از:
آیا مشتریان نیاز به ارسال کالا دارند؟
آیا تحویل حضوری در محل فروشگاه محلی یک گزینه ممکن است؟
آیا در آن محدوده یک نماینده محلی دارید که بتواند به صورت رودررو در مورد نیازهای مشتری با آنها به گفت وگو بپردازد؟