شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه مشکلی که با وزارت نیرو برای تامین آب و برق واحد‌های مسکن مهر وجود داشت، حل نشده است، تصریح کرد: نزدیک به 2000 میلیارد تومان اعتبار لازم است تا خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها تکمیل شود.

حسن ولی‌پور، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط بیمه واحد‌های مسکن مهر در این شهر اظهار کرد: برای بیمه واحدهای مسکن مهر مشکلاتی با بانک مسکن وجود دارد و این مشکلات در پروژه‌هایی که دو پیمانکار کار می‌کنند، بیشتر است. مشکلاتی با بانک مسکن در این زمینه وجود دارد، به‌گونه‌ای که بعضی دستگاه‌ها این مسئله را قبول می‌کنند و بعضی از حساب شرکت عمران شهر جدید پردیس پول برداشت می‌کنند.

وی افزود: در زمینه آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر اختلافات بیشتر است. مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در پروژه‌هایی که یک پیمانکار دارد، مشکلات در آنها کمتر و در فازهایی که آماده‌سازی آنها به عهده دو پیمانکار است، مشکلات بیشتر است، تاکید کرد: برای بیمه این واحدها مشکلات زیادی وجود دارد.

ولی‌پور تاکید کرد: مشکلاتی در زمینه تامین بیمه این واحد‌ها از سوی بیمه وجود دارد، به‌گونه‌ای که شامل حق بیمه هر متر 5200 تومان مصوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس تامین خدمات زیربنایی و روبنایی است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که افزایش وام پنج میلیون تومانی به ما هم تعلق گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nmaCMBj4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه