پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گالری‌داری در سطح جهان رنگ و روی دیگری‌دارد و نه تنها به موزه‌ای کوچک برای نمایش آثار هنری تبدیل شده است، بلکه محلی برای کسب درآمد هم هست و در طول فصل‌های مختلف تماشاگران ویژه خود را ‌دارد. در اینجا به معرفی چند گالری مشهور جهان می‌پردازیم تا هرچه بیشتر با وسعت گالری‌داری به‌عنوان یک امر مهم در گردشگری و ابعاد درآمدزایی آن آَشنا شوید. گالری هنری موسوم به قصر زمستانی (Winter Palace) در سن‌پترزبورگ روسیه که از سال 1760میلادی اقامتگاه تزارهای روسی بوده، بزرگ‌ترین گالری در جهان است که متشکل از 322 گالری فرعی است که‌ دارای3,000,000 اثر هنری و شیء عتیقه است. جالب است بدانید برای تماشای تمامی آثار هنری در این گالری، 11سال زمان نیاز‌دارید. برای اطلاعات بیشتر از این موزه به سایت www.saint-petersburg.com سر بزنید.

همچنین نگارخانه دولتی ترتیاکوف (Tretyakov Gallery) در شهر مسکو در نزدیک به یک‌صدوپنجاه سالی که از بنیان این موزه می‌گذرد، بیش از ۱۳۰هزار تابلوی نقاشی، پیکر و شمایل از آثار نقاشان نامی و هنرمند روس در سده‌های 11 تا ۲۰ را در خود جای داده است. علاقه‌مندان برای بازدید کامل باید از ۵۲ تالار موزه که هر یک به دوره زمانی ویژه‌ای تعلق ‌دارد عبور کنند. وبگاه www.tretyakovgallery.ru مربوط به این گالری است.

نگارخانه ملی هنر در آمریکا (National Gallery of Art) که در شهر واشنگتن دی‌سی است از مشهورترین مراکز فرهنگی این کشور محسوب می‌شود که در سال 1937 تاسیس شده و آثار هنرمندان بنامی را به نمایش می‌گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گالری کافی است سری به وبگاه www. nga. gov بزنید. گالری ملی پرتره لندن نیز (National Portrait Gallery) نخستین گالری پرتره در جهان است که در سال 1856 آغاز به‌کار کرد. این گالری مجموعه‌ای از پرتره‌های بریتانیایی‌ را که از شهرت و اهمیت تاریخی برخوردارند به نمایش گذاشته است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.npg.org.uk مراجعه کنید.

گالری ساعتچی (Saatchi Gallery) از دیگر گالری‌های هنری در لندن است که توسط چارلز ساعتچی در 1985 افتتاح شد. نمایش آثار جنجالی و بحث‌برانگیز از هنر معاصر توسط هنرمندان ناشناخته بر شهرت این گالری افزوده است. وبگاه www.saatchigallery.com متعلق به این گالری است. موزه ملی هنر کاتالونیا “National Art Museum of Catalonia” در اسپانیا که در قصر ملی واقع شده مجموعه آثار هنری از رنسانس، رومانسک، گوتیک باروک و هنر قرون معاصر 19 و 20 را در کنار بخش‌های مختلفی از عکاسی گرفته تا طراحی و نقاشی به نمایش گذاشته است. www.museunacional.ca وبگاه این موزه-گالری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C2HQwkn5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه