شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مراکز خرید دیگران

مرکز خرید گیت‌ وی؛ هم فال هم تماشا

8 سال پیش ( 1394/11/7 )
 

گیت‌وی، بزرگ‌ترین مرکز خرید آفریقای جنوبی، تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یک مجموعه بزرگ تفریحی محسوب می‌شود که با داشتن سینما، تئاتر، پارک و... امکان یک خرید خوشایند را فراهم می‌کند. مرکز خرید گیت‌وی، یکی از مراکز خرید مهم در آفریقای جنوبی است که در اوملانگا، شمال شهر دوربان، واقع شده است. ساخت این مرکز خرید در سال 1998 آغاز و در سپتامبر 2001 به‌صورت رسمی افتتاح شد.

65784684846846834535735846894694683458345

این مرکز خرید، بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفریقای جنوبی و همین‌طور فروشگاه‌های بین‌المللی را در خود جای داده است. مرکز خرید گیت‌وی، به‌صورت ماهانه چیزی بالغ بر دو میلیون بازدیدکننده دارد. ساختار این مرکز خرید براساس یک مرکز خرید در غرب ادمونتون (مرکز ایالت آلبرا در کانادا) طراحی شده است و بزرگ‌ترین مرکز خرید در آفریقا به شمار می‌رود. به جرأت می‌توان گفت ساختار گیت‌وی و باز شدن درهای آن، نیروی محرکه جدیدی برای بسیاری از تحولات این منطقه محسوب می‌شود. ساخت گیت‌وی در این منطقه، باعث ایجاد مراکز شهری جدید شده و همچنین توسعه‌های تجاری و مسکونی را در پی داشته است. همچنین در کنار مرکز خرید گیت‌وی، هتلی نیز با نام هتل گیت‌وی دایر شده است. 

این مرکز خرید که نام اصلی آن Gateway Theatre of Shopping است، دارای 18 سالن نمایش فیلم، 6 سینما، 2سینمای سه‌بعدی، تماشاخانه، چیزی بیش از 90 رستوران، بالغ بر 400 فروشگاه، پارک بازی برای بچه‌ها، نمایشگاه‌های سرگرم‌کننده، یک زمین اسکیت به مساحت 4هزار متر مربع، سه رستوران چرخان، سالن بدنسازی و بلندترین فواره در آفریقاست. خدمات این مرکز خرید نیز شامل فضای پارکینگ برای تقریبا 12هزارخودرو و خدمات مربوط به ایاب و ذهاب است. اتاق کودک، آتش‌نشانی، یک سکوی اضطراری فرود هلی‌کوپتر، سالن تئاتر، پارک آبی، زمین اسکیت، محل برگزاری کنسرت و هتل نیز از دیگر خدمات این مرکز خرید به شمار می‌رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j1aOfS80
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه