پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
نمای بازار

مرکز خرید از چند زاویه

8 سال پیش ( 1395/2/7 )
 

با توجه به لوکس بودن و زیبایی بصری مجتمع تیراژه که در همه جای این مجموعه بزرگ قابل رویت است (مثل هشت نخل سالن طبقه همکف و گلدان‌های کوچک و بزرگ که در گوشه وکنار و در همه طبقات و راهروها به چشم می‌خورند) قطعا قیمت‌های ملک و اجاره‌بها باید بالا باشد که البته مسئولان مرکز خرید و صاحبان فروشگاه‌ها حاضر نیستند به قیمت‌ها اشاره‌ای بکنند. مورد دیگر اینکه اکثر واحدهای اینجا واگذار شده‌اند و قیمت‌ها براساس توافق بین مالکان و اجاره‌کنندگان تعیین می‌شود. برخی دیگر از مغازه‌ها متعلق به نمایندگی‌های برندهاست و افراد شاغل زیر نظر نمایندگی مربوطه کار می‌کنند. ولی به هر حال هزینه‌های اسکان باید بالا باشد.

مدیر مرکز خرید در مورد تعداد واحدها و افراد شاغل در این مرکز خرید می‌گوید: «380واحد تجاری در این مجتمع فعال هستند که متراژ آنها از 17متر تا 400مترمربع است. واحد اداری هم نداریم و همه تجاری است که به‌صورت تملکی واگذار شده و هیچ مغازه‌ای خالی نیست.» از قرار معلوم کاسبی در این مجتمع برخلاف سایر اصناف و فروشنده‌ها با رونق همراه است و چرخ زندگی خوب می‌چرخد.

مدیر مرکز خرید هم در این مورد می‌گوید: متقاضیان زیادی داریم که علاقه‌مند به فعالیت در این مرکز هستند. لیست انتظار ما همیشه پر است تا به محض اینکه خالی شد، افراد جدید بلافاصله جایگزین شوند. برخلاف دیگران که دنبال جذب مشتری هستند، ما مشکلی از این بابت نداریم چون همیشه مشتری‌های زیادی داریم که برای خرید سراغ ما می‌آیند.

همه کارها

آذر به‌عنوان مدیر روابط عمومی، درباره پرسنل این مرکز می‌گوید: نزدیک به 200نفر کادر اداری، خدماتی و حراست به اضافه نفرات شهربازی در اینجا مشغول به کار هستند. حدود 1500نفر هم در مغازه‌ها کار می‌کنند. کادر حفاظتی مجموعه همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و 90درصد آنان حکم قهرمانی رزمی در سطح کشوری و استان دارند. تیراژه تنها مجموعه‌ای است که زیاد مزاحم کلانتری نمی‌شود.

چون اکثر موضوعات را به طور مسالمت‌آمیز حل وفصل می‌کنیم. شعار ما این است که همیشه حق با مشتری است و این را همیشه به پرسنل گوشزد می‌کنیم. همه این کارها برای تحقق و تداوم شعار اصلی و همیشگی مجموعه انجام می‌شود: «خرید مطمئن، تفریح به یادماندنی» تا بیشتر و بهتر در ذهن خانواده‌ها باقی بماند.

کنترل دائمی است

مرکز خرید تیراژه از مجتمع‌های قدیمی و معتبر پایتخت است که در آن انواع برندهای خارجی حضور فعال دارند. در کنار غول‌های برندینگ دنیا، فروشگاه اسباب‌بازی لگو از کشور آلمان به‌چشم می‌خورد که نخستین نماینده رسمی این برند در ایران است و در پاساژ تیراژه حضور دارد. قیمت‌های این مرکز تجاری به نسبت مراکز و مناطق همجوار مناسب است و گران‌فروشی در آن اتفاق نمی‌افتد.

قیمت‌ها براساس نرخ مصوب اتحادیه‌هاست و بازرسان تعزیرات نظارت کامل و همیشگی دارند و مدام کنترل می‌کنند. اینجا مغازه‌ها بیشتر از نرخ تعیین‌شده پولی دریافت نمی‌کنند و اگر چنین شود خود مدیریت مجتمع وارد عمل شده و فروشنده خاطی را به اتحادیه و مراجع ذی‌صلاح معرفی ‌می‌کند.

فضاها و برندها

این مرکز محل تجمع برندهای معروف است که بیشتر به صنف پوشاک اختصاص دارند. در گوشه و کنار این مرکز بزرگ تجاری مغازه‌های تکی و غیرصنفی را می‌توان مشاهده کرد؛ مثل سنگ‌های زینتی، گل و گیاه مصنوعی، لوازم خانگی و عینک طبی و آفتابی، خدمات رایانه‌ای و موبایل، لوازم‌التحریر و شکلات‌های فانتزی.

مارک‌های موجود این مجتمع تجاری عبارتند از: پیرگاردین، دنیلی، کالوین، فِلِر، ورساچی، نایک، فوگو، میس‌اسمارت، ‌محصولات چرمی پیتون، مارپلا، روژا، ‌بولگاری جی ونسی، پرامو، شاندی و پِرن. مارک‌های معتبر ساعت مانند رادو، رولکس، رومانسون، سیکو، کاسیو، ادی‌فیس و تیسوت هم از پشت ویترین فروشگاه‌ها به مراجعه‌کنندگان چشمک می‌زنند.

هزینه‌ های رهن و اجاره

اطلاع از هزینه‌های رهن و اجاره در تیراژه برای آن دسته از مشتریانی که متقاضی حضور در تیراژه هستند، بسیار مفید است. فروشگاه‌های این مرکز خرید تقریبا بین 18 تا 400متر هستند. بسته به‌ اینکه فروشگاه در کدام طبقه مرکز خرید قرار گرفته و متراژش چقدر است، هزینه‌ها متفاوت است. بنا بر اطلاعات به‌دست آمده برای یک مغازه‌ 25متری در طبقه همکف این مرکز خرید بین 20تا 25میلیون تومان باید اجاره پرداخت شود که البته این رقم قابل تبدیل به رهن و اجاره است.

همچنین برای مغازه‌ای 20متری در طبقه دوم تا 16میلیون تومان باید اجاره پرداخت شود که مثلا قابل تبدیل به 10میلیون پول پیش و 12میلیون تومان اجاره است. اگر کسی بخواهد مغازه‌ای با متراژ روی 100متر را در اختیار بگیرد و در طبقه اول هم حضور داشته باشد، باید روی 3میلیارد تومان برای رهن کامل حساب کند. البته این رقم هم قابل تبدیل است و به توافق بین صاحب فروشگاه و مستاجر بستگی دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6iuNGRkE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه