پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مراکز خرید اهواز

8 سال پیش ( 1394/7/15 )
 

خوزستان از جمله استان‌هایی است که در فصل سرد محل رجوع گردشگران و مسافران زیادی است. دریا و آب‌وهوای متعادل این استان در فصل سرد موجب شده که افراد زیادی این استان‌ را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنند. هرچند گرد و غبار نفسگیر از تعداد این افراد کاسته است اما باز هم افرادی هستند که خوزستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. بنابراین در این گزارش به معرفی مراکز خرید مهم شهر اهواز پرداخته‌ایم تا مسافران برای خرید مشکلی نداشته باشند.

23235556326242535623247347345

مرکز خرید هیراد

سیتی‌سنتر هیراد، هفت طبقه است که سه طبقه آن تجاری، سه طبقه اداری و دارای یک طبقه پارکینگ است. این مرکز با زیربنایی بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ متر دارای ۲۵۸ واحد تجاری در ابعاد ۱۵ تا ۲۳متر است و همچنین شامل ۵۴ واحد اداری در متراژ ۸۵ تا ۱۳۰مترمربع جهت ایجاد مطب پزشکان، دفا‌تر مهندسی، وکلا و شرکت‌های خصوصی و... است. امکانات رفاهی سیتی‌سنتر هیراد شامل کافی‌شاپ، رستوران سنتی، صندلی انتظار در تمام راهرو‌ها، کیوسک اطلاع‌رسانی مکان واحد‌ها و فروشگاه‌ها و امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم به‌صورت رایگان است. هیراد دارای سیستم اعلام حریق، سیستم صوتی و تصویری، سیستم دوربین مداربسته و چشم الکترونیک، نور‌پردازی و سیستم برودتی مرکزی است.

این مرکز خرید دارای پنج آسانسور و ۱۰ پله برقی است و تنها طبقه همکف آن می‌تواند مورد استفاده عموم قرار بگیرد و طبقات دیگر اختصاصی و شامل بزرگ‌ترین بورس‌ آی‌تی و تجهیزات الکترونیک در جنوب کشور و دپارتمان تخصصی صنعت ساختمان جهت استقرار پیمانکاران و شرکت‌های مهندسی است.

سیتی‌سنتر مهزیار

سیتی سنتر مهزیار دارای زمینی به مساحت تقریبی ۱۴۰۰مترمربع است، این مجتمع در ۱۱ طبقه که شامل دو طبقه هایپر مارکت، شش طبقه تجاری، دو طبقه شهربازی و یک طبقه فودت کورت بوده و پشت بام آن به‌صورت اختصاصی به سفره‌خانه سنتی عربی اختصاص یافته است. این مرکز خرید دارای ۱۷۵ واحد تجاری در ابعاد هفت متر و نیم تا ۵۶ مترمربع است. این مجتمع تجاری دارای ۲۲دستگاه پله‌برقی در تمام طبقات به‌صورت رفت و برگشت و همچنین هشت دستگاه آسانسور که دو دستگاه آن شیشه‌ای است دارد. تهویه مطبوع با کنترل مرکزی برای هر طبقه به‌صورت مجزا، ۱۰۵ دوربین‌ مداربسته و سامانه ضد سرقت با اتاق کنترل مرکزی، سیستم رادیو داخلی و لوکال و سیستم مدیریت یکپارچه ساختمان از ویژگی‌های سیتی‌سنتر مهزیار است.

ویژگی ممتازی که این مرکز خرید را از مراکز دیگر جدا می‌کند شهربازی سرزمین سحرآمیز است؛ این شهربازی دارای بیش از ۲۳۰ نوع بازی متنوع، ۷۰ دستگاه با امکانات روز مانند شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی ۳۶۰ درجه، انواع بازی‌های ویدئویی، سینمای چهار بعدی، بولینگ و مینی‌بولینگ، انواع دستگاه‌های جایزه‌ای، بازی‌های بچگانه، بیلیارد و. . . است. این شهربازی استاندارد‌ترین شهربازی مسقف کشور است که در کنار ۹ طبقه واحدهای تجاری موجب هم‌افزایی در جذب بیشتر مشتریان و حفظ تنوع شده است. واحدهای تجاری این مجتمع در هر طبقه به یک گروه تعلق گرفته است، زیرزمین هایپرمارکت، همکف نمایندگی برندهای معتبر، اول پوشاک بانوان، دوم پوشاک آقایان و کیف و کفش، سوم دپارتمان استور، چهارم بورس ساعت، عینک، بدلیجات و لوازم آرایشی، پنجم البسه کودکان و اسباب‌بازی، ششم و هفتم شهربازی و هشتم رستوران است. تعداد بازدیدکنندگان از این مجتمع تجاری تفریحی روزانه در حدود ۱۰هزار نفر است و با توجه به اینکه در این مرکز خرید برندهای مختلفی برای همه نوع سلایق و همه اقشار جامعه وجود دارد نرخ جذب ۷۰درصدی دارد و بزرگ‌ترین مرکز خرید اهواز از نظر حجم فروش است.

مرکز خرید برج

مجتمع تجاری اداری برج در هفت‌طبقه است که دو طبقه آن تجاری و پنج طبقه اداری است، طبقات اداری این مجتمع برای ایجاد مطب پزشکان، دفاتر مهندسی، وکلا و شرکت‌های خصوصی و دولتی، بنگاه‌های اقتصادی، موسسات آموزشی، دفا‌تر ثبت اسناد و. . . مناسب است. طبقات اول و دوم این مرکز تجاری دارای ۵۵ واحد تجاری در متراژ ۱۷ تا ۵۰مترمربع است و همچنین دارای سه طبقه پارکینگ است. بخش تجاری این مجتمع دارای آسانسور نیست و تنها قسمت اداری دارای دو آسانسور رفت و برگشت است و همچنین فاقد پله‌برقی است. مرکز خرید برج دارای سامانه ضد سرقت، برق اضطراری، تهویه مرکزی و بیمه آتش‌سوزی است. این مرکز دارای یک مرکز عرضه غذای آماده نیز هست. تعداد مغازه‌های فروش پوشاک رنگارنگ با برندهای مختلف، کیف و کفش‌های مارک‌دار، لوازم آرایش و زیورآلات در این مرکز بسیار است اما خرید از آنها تنها برای قشر خاصی در نظر گرفته شده است و افرادی از قشر متوسط توانایی خرید از این مرکز را ندارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w1AVJqHQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه