آیا میدانستید یکی از مهمترین کارهایی که باید بهعنوان یک مدیر انجام بدهید، مدیریت پاداش است؟ مدیریت پاداش به معنای تدوین استراتژیهای مناسب برای تقدیر از عملکردهای موثر کارمندان و رفتارهایی است که در راستای اهداف سازمان از آنها سر میزند. مدیر میتواند از طریق مدیریت پاداش روی کارمندانش تاثیر بگذارد و آنها را نه مستقیم، بلکه غیرمستقیم کنترل کند.
تقدیر از کارمندانی که کارشان را به درستی انجام میدهند، چیزی از وجهه و اقتدار شما کم نمیکند. از کارمندانتان بخواهید هر پیشنهادی را که برای پایین آوردن هزینههای سازمان به ذهنشان میرسد مطرح کنند و در ازای آن پاداش بگیرند.