در پی معرفی محصول Coke Life از کوکاکولا، پپسی، رقیب همیشه در صحنه و شاداب، محصول جدید خود با نام Pepsi True را معرفی کرده است.
به گزارش imarketor، پپسی محصول Pepsi True را با یک استراتژی متفاوت و بهصورت کاملا اختصاصی در فروشگاه اینترنتی آمازون Amazon.com عرضه کرده است.
Pepsi True نیز مانند همتای خود در شرکت رقیب یعنی Coke Life از عصاره طبیعی Stevia تشکیل شده است که از ۳۰ درصد شکر کمتر نسبت به دیگر نوشابهها برخوردار است.
Pepsi True دارای ۶۰ کالری بوده و هدف اصلی از تولید نوشیدنی با کالری و شکر کمتر برای رقابت با محصول Coca-cola Life بوده است.
شرکتهای تولیدکننده نوشابه در جنگی که بر ضد آنها در مورد کالری و قند محصولاتشان وجود دارد و در پی اتهاماتی که به آنها وارد می شود، سعی کردهاند با تغییر در فرمولاسیون نوشابه و تولید محصولات جدید، خود را از یک تولیدکننده سودجو به تولیدکنندهای تبدیل کنند که سلامت مشتریانشان برای آنها مهم است.
Stevia نوعی شیرینکننده طبیعی است که در عین حفظ طعم نوشابه، میتوان با استفاده از آن نوشابههای کمکالریتری را تهیه و عرضه کرد.