پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
دور دنیا

مای‌مال؛ مرکز خرید من در لیماسول

8 سال پیش ( 1394/8/28 )
 

مرکز خرید مای‌مال بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور قبرس است. این مرکز خرید در ورودی شمال‌غربی دومین شهر بزرگ این کشور یعنی لیماسول ایجاد شده است. این مرکز مکانی برای خرید بسیاری از کالاهاست.پوشاک، کفش، جواهرات، لوازم آرایشی، کیف و لوازم جانبی، عینک، بازی‌های کامپیوتری، تجهیزات الکترونیکی، کتاب، لوازم موسیقی، سوپرمارکت و فروشگاه عمده‌فروشی مواد‌غذایی از مهم‌ترین کالاها و خدمات ارائه شده در این مرکز خرید است. مسئولانش شعاری دارند با این محتوا: اگر می‌خواهی خریدی خاطره‌انگیز را تجربه کنی، اگر می‌خواهی چند ساعت سرگرمی فوق‌العاده داشته باشی و اگر می‌خواهی زمانی را درست و حسابی خوش‌بگذرانی به مرکز خرید مای‌مال بیا.

در واقع از زمانی که مرکز خرید مای‌مال در سال 2009 در شهر لیماسول در قبرس افتتاح شد، انقلابی در تجربه خرید مردم شهر ایجاد کرد. این مرکز خرید رفته‌رفته به رهبر خرده‌فروشی، سرگرمی و جاذبه‌های توریستی نیز تبدیل شد. تا جایی که به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می‌رود. مرکز خرید مای‌مال نه‌تنها مرکز خریدی معتبر است بلکه زیبایی بصری جذابی هم دارد. پنجره‌های سقفی زیبا و گردشگاه‌های بزرگ و خوش آب و رنگ مفهومی خوشایند برای مشتریان ایجاد می‌کنند. همچنین راحتی و آسایش در کنار امنیت این مرکز با استفاده از نصب پله برقی، کنترل آب و هوا و روشنایی داخلی جذاب، همه با دقت طراحی شده‌اند تا تجربه خرید هر چه‌ جذاب‌تر شود.

امنیت این مرکز خرید با کارکنان آموزش‌دیده و افسران گشت‌زنی در طول 24ساعت کنترل می‌شود. از دیگر اقدامات ستودنی سازندگان مناسب‌سازی این مرکز خرید برای عبور و مرور ‌معلولان و استفاده‌کنندگان از ویلچر است.به لحاظ تفریحی نیز امکانات گسترده‌ای برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است؛ از مرکز بولینگ گرفته تا اسکیت روی یخ. از 11 شب تا نیمه‌‌های شب می‌توان از این امکانات تفریحی استفاده کرد. مرکزی هم برای بازی‌های خلاق کودکان، کشف استعدادهای‌شان و بازی‌های آنلاین ایجاد شده که با استقبال گرمی هم مواجه شده است.

کیدز‌لند، کارواش، اتاق تعویض لباس کودک، شعبه‌های بانک و ای‌تی‌ام‌های مختلف از دیگر امکانات این بازار مدرن است. به این امکانات باید دو رستوران و یک مرکز فست‌فود را هم اضافه کنید. همچنین این مرکز خرید 1600پارکینگ دارد که 85 پارکینگ برای معلولان و دیگر ناتوانان جسمی مناسب‌سازی شده است. اما خدمت بزرگ‌تری که این مرکز خرید به مشتریانش ارائه می‌دهد، مربوط به حمل‌و‌نقل است. از هتل‌های بزرگ تا این مرکز خرید اتوبوس‌های اختصاصی وجود دارد.

برنامه حرکت و شیوه کاری‌شان هم در سایت مای‌مال قبال رویت است. از ساحل پرطرفدار شهر تا این بازار نیز اتوبوس‌های ویژه‌ کار می‌کنند که از حجم ترافیک شهری نیز به میزان زیادی می‌کاهند. همچنین مسیر جدیدی تا بزرگراه منتهی به نیکوزیا یعنی پایتخت قبرس در دست احداث است تا خریداران مجبور نباشند در بزرگراهی که ماشین‌های سنگین حرکت می‌کنند و خطرات زیادی تهدیدشان می‌کند از ماشین شخصی استفاده کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Roxf5hAB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه