سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قرارداد یک میلیارد یورویی شرکت فرانسوی تولیدات صنعتی تالس (Thales)، برای مدرن‌سازی متروی لندن (که در سال 1863 میلادی ساخته شده و قدیمی‌ترین متروی جهان است)، قرارداد بسیار بزرگی بود که پس از 18 ماه مذاکره با آژانس حمل‌و‌نقل عمومی در پایتخت بریتانیا حاصل شد. در جزییات این قرارداد که برای چهار خط از خطوط اصلی و قدیمی متروی لندن در نظر گرفته شده است، ذکر شده که تمام تجهیزات سیستم‌های هشدار و کنترل قطارها به منظور افزایش عبور و مرور نوسازی خواهد شد.

243645768769708 89

این مدرن‌سازی خطوط که پس از نوسازی آنها به‌شدت مورد نیاز بود، به قطارهای بازسازی شده‌ای که هر دو دقیقه به‌طور مرتب می‌آیند، اجازه می‌دهد تعداد مسافران جابه‌جا شده را به یک‌سوم بیشتر از قبل افزایش دهد. باید این را در نظر داشت که شهر لندن تا سال 2030 بیش از 10 میلیون شهروند را در سیستم حمل‌و‌نقل خود جای خواهد داد. با این توصیفات، این پروژه عظیمی است که از همین امسال شروع می‌شود و تا 2023-2022 به طول می‌انجامد. به لطف تکنولوژی گروه فرانسوی تالس، 60 درصد از متروی لندن مدرن‌سازی خواهد شد.

گذشته از این اقدامات، با مطرح کردن نام گروه صنعتی تالس ذهن‌ها به سمت دیگر تجهیزات تولید شده توسط آنها می‌رود؛ از قبیل تجهیزات داسو رافال (Dassault Rafale) و همچنین تجهیزات هوانوردی، سیستم‌های مدیریت ترافیک هوایی و الکترونیک.

در حال حاضر، پاتریس کن (Patrice Caine)، مدیر گروه تالس که علاوه بر این پروژه، فعالیت‌های مربوط به حمل‌و‌نقل دیگری را نیز در دست دارد، از آغاز سال قرارداد‌های بزرگ دیگری برای هشدار و زنگ خطر راه‌آهن‌ها، مانند متروی دوحه در قطر و راه‌آهن هنگ‌کنگ، ثبت کرده است. فعالیت حمل ونقل این گروه امسال بیش از 88 درصد افزایش یافته که نقطه عطفی برای تالس به شمار می‌آید. بازگشتی به سمت بخش شهری که به ادغام با چهره‌های با نفوذ صنعت مثل آلستوم فرانسه (le francais Alstom) یا بمباردیر کانادا (le canadien Bombardier) منجر می‌شود.

منبع : Franceinfo
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Xh4syAH6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه