پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای اخیر کریمی قدوسی مبنی بر حضور فرد دستگیر شده در هیأت همراه ظریف در سفر اخیر به کشور ترکیه را ادعایی بی پایه و اساس، بی ربط، کذب محض و قولی غلط عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی افزود: چگونه ممکن است آقای قدوسی که نمایندگی مردم محترم و صادق مشهد مقدس را در مجلس محترم شورای اسلامی بر عهده دارد، در عصر ارتباطات گسترده که دسترسی به اطلاعات صحیح پیرامون یک سفر سیاسی بسیار سهل و آسان است، به خود اجازه دهد مطالبی غلط را عجولانه و بدون هیچ گونه بررسی اولیه بیان کند. بی شک علل و انگیزه های آشکار و نهان اظهار چنین سخنان بی اصل و اساسی کاملا واضح و روشن است.

او افزود: وزارت امور خارجه با مدنظر قرار دادن مصالح و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قصد ورود به این گونه دروغ پردازی های واهی و بازی های سیاسی ناصواب را ندارد و تاکید می کند که عده ای معدود نباید منافع و امنیت ملی را قربانی اهداف و اغراض زودگذر جناحی و شخصی خود کنند.

به گزارش ایسنا، کریمی قدوسی در گفت وگو با مجله «رمز عبور» در مورد جزییات دستگیری جاسوس و نفوذی آمریکا در تیم مذاکره کننده مدعی شده بود: این جاسوس 10 روز پیش در سفر محمدجواد ظریف به ترکیه جزو تیم سفر بوده اما از همان داخل هواپیما دستور بازداشت وی صادر می شود و وی از داخل هواپیما در ترکیه پیاده نمی شود و به ایران بازگردانده می شود.

در ادامه ادعاهای قدوسی آمده است: وی در جریان مذاکرات و برجام، در تیم مذاکرات نفوذ کرده و به عنوان زیرمجموعه تیم بعیدی نژاد، رئیس تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی، فعالیت می کرد. این جاسوس علاوه بر بانک مرکزی، از بانک سامان هم حقوق می گرفت چون به عنوان عضو هیأت مدیره این بانک هم بود. آمریکا به این جاسوس به دلیل فعالیت در کمیته برجام، ماهانه 7هزار و 500پوند حقوق می داد. این جاسوس علاوه بر حقوق از جاهای مختلف ایران، از آمریکا و انگلیس هم حقوق می گرفت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/glpvjUJP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه