پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروشگاه های فوق پیشرفته آمازون در آینده تنها با سه نیروی کار انسانی می توانند اداره شوند که به شکل محسوس از بسیاری از فروشگاه های عادی کمتر است. بیشترین نیروی کار انسانی برای این فروشگاه ها به 10نفر می رسد. آمازون گزارش داده است که در حال بررسی فروشگاه هایی بین10 هزار تا 40هزار متر مربع و عمدتا متکی به ناوگان روبات هاست.

فروشگاه هیچ صندوقدار و صندوق و صفی نخواهد داشت. به جای این سه مورد همه چیز متکی به اپلیکیشنی در تلفن همراه مشتریان است که موارد برداشته شده از قفسه های مختلف را شناسایی می کند.

سرقت از فروشگاه از مسائل حساس برای آمازون است. از نگاه آمازون کسانی که قادر به پرداخت حق عضویت هستند مستعد به سرقت از این فروشگاه ها نیستند. اگر کسی در خیابان باشد می تواند به این فروشگاه ها دسترسی پیدا کند، اما باید برای عضویت در برنامه ثبت نام کند که این فرآیند ملزم به نشان دادن کارت شناسایی است. 

یکی از سخنگویان آمازون کار کردن روی فروشگاه های متکی به روبات را تکذیب کرده است.  برنامه آمازون برای فروشگاه های متکی به روبات برای بسیاری غافلگیر کننده نخواهد بود. این غول تجارت الکترونیک تا الان سرمایه گذاری های زیادی را روی تکنولوژی روبات ها انجام داده است که مانند بسیاری از کمپانی ها به منظور کاهش هزینه های کارگری و افزایش تاثیرگذاری بوده است و بدون شک تا الان درباره ارسال محموله به وسیله پهپاد که جایگزین ارسال به وسیله نیروی انسانی است، شنیده اید.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fUnktMOy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه