چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: ظرفیت تعامل بین بنگاه های جمهوری کرواسی و جمهوری اسلامی ایران محدود به محصولات حلال نبوده و در صورت تسهیل فعالیت بنگاه های دو کشور شاهد ارتقای سطح روابط اقتصادی و بازرگانی در سال آینده خواهیم بود. 

بـــه گــزارش پـــایـــگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی که در رأس هیأت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به کرواسی سفر کرده است، در مراسم افتتاحیه کنفرانس روز جهانی حلال در «اپاتیا» کرواسی افزود: مقدمات شروع فعالیت های جدی بین دو کشور در زمینه اقتصادی فراهم آمده و خرسندم با تشکیل مجلس و شروع به کار دولت جدید کرواسی، امکان پیگیری و تحقق زمینه های همکاری فراهم شده است.

او در این مراسم که خانم کلیندا گرابار کیتارویچ، رئیس جمهوری کرواسی، عزیز حسنوویچ مفتی و دیگر مقام های عالی حضور داشتند، ادامه داد: برای اینجانب موجب افتخار است که در سمت رئیس اتاق اصناف که بزرگ ترین نهاد اقتصادی بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران است، به همراه مدیران منطقه آزاد کیش و مدیران شرکت های بخش خصوصی عهده دار نمایندگی کشورم در نمایشگاه و همایش حلال که با ابتکار و تلاش مرکز حلال کرواسی برگزار می شود، شرکت می کنیم.

فاضلی گفت: ترکیب شرکت کنندگان ایرانی در این رویداد، بیانگر تمایل کشورم برای گسترش روابط اقتصادی با کرواسی، با محوریت بخش خصوصی است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: در سفر خانم کیتارویچ و هیأت همراه اقتصادی ایشان به ایران در ماه مه گذشته، مقام های دو کشور، گسترش همکاری ها را برتقویت همکاری بخش های خصوصی دو کشور استوار کردند که معتقدم افق روشنی را پیش رو دارد.

فاضلی اظهار کرد: برای اینجانب جای سرفرازی است که ریاست نخستین هیاتی را دارم که در جهت تحقق این هدف به کشور زیبای شما سفر می کند.

او گفت: با توجه به موضوع کنفرانس و همزمان با برگزاری نمایشگاه حلال و همچنین اهمیت موضوع کالا و خدماتی که براساس اصول حلال به عنوان بالاتر از استانداردهای متداول ملی و بین المللی تهیه و عرضه می شود، شرکت در این رویداد را برای توسعه روابط با کرواسی به فال نیک می گیرم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RTpXCPxz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه