یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مسئولان فارس در بحث جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت‌های فارس رضایت‌بخش نیست. جعفر قادری در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه فرصت‌های استان فارس باید بیش از گذشته مورد توجه و استفاده قرار گیرد تاکید کرد: ظرفیت‌ها و داشته‌های استان فارس در بخش جذب سرمایه‌گذار به اندازه‌ای است که باید تلاش و برنامه‌ریزی بهتری وجود داشته باشد.وی تاکید کرد: عملکرد مسئولان در بخش جذب سرمایه‌گذار و استفاده از پتانسیل‌های موجود استان فارس کافی و قانع‌کننده نیست.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارهایی هر چند اندک نیز انجام شده یادآور شد: وضعیت پتروشیمی، آلومینیوم و توسعه پالایشگاه شیراز در مرحله خوبی قرار گرفته اما اینها تنها ظرفیت‌های فارس نیست. قادری ادامه داد: مسئولان استان فارس باید در راه جذب سرمایه‌گذار بیش از گذشته وقت بگذارند و با سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس از سرمایه‌گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های فارس دعوت کنند. وی با بیان اینکه البته بخش توسعه‌ای استان فارس نیز در برخی موارد با مشکلات داخلی مواجه است، گفت: به طور مثال پروژه‌ای که برای پشت ارگ کریم‌خان تعریف شده همچنان بدون پیشرفت و نامشخص است. نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسیر شیراز به صدرا و برخی دیگر از این پروژه‌ها نیازی به اعتبارات دولتی ندارد، تنها مباحث داخل استان فارس است که باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتری مدنظر قرار داده شود.

قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت‌های سال جاری در استان فارس نیز گفت: توسعه زیربنایی استان فارس مانند خطوط ریلی، جاده‌ها، انتقال آب و استفاده از ظرفیت‌های آب‌های بین‌المللی، خطوط ترانزیتی و... باید مورد توجه باشد.
وی تصریح کرد: در سال جاری باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جذب و حمایت از بخش خصوصی بیش از گذشته مدنظر قرار داده شود به‌خصوص اینکه بخش خصوصی استان فارس دارای قابلیت‌های بسیاری است. نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید زمینه برای فعالیت بیشتر بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاری استان فارس فراهم شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5EYxZNwb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه