پپسی چالش جدیدی را معرفی کرده که طی آن مصرفکنندگان میتوانند قوطی نوشابه را به شکل دلخواه خود طراحی کنند. در واقع پپسی در چالش جدید «درلحظه زندگی کن» به مصرفکنندگان فرصت فوقالعادهای میدهد تا قوطی را دوباره طراحی کنند.
نیکولا فورمیکتی، طراح مد و مدیر خلاقیت معروف سفیر جهانی چالش پپسی است و این چالش با طرح مفهومی این هنرمند آغاز شده است. به گزارش مارکتینگنیوز، به شرکتکنندگان در این طرح یک قوطی سفید با برند پپسی داده میشود تا تخیلات خود را بدون محدودیت روی آن بکشند. به بهترین طرح نیز هدیهای داده می شود.