انجمن بینالمللی تبلیغات (ANA) و اتحادیه تبلیغاتی (TAC) گزارشی را از تاثیر گسترده هزینههای تبلیغات بر اقتصاد آمریکا منتشر کردند. این گزارش بیان میکند که صنعت تبلیغات ۳,۴تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی GDP آمریکا کمک میکند که معادل با ۱۹درصد بازده کل اقتصادی ایالات متحده است.
نکات برجسته این تحقیق از دید گروه جهانی IHS شامل موارد زیر میشود:
-هزینههای تبلیغاتی در کل ۵,۸ تریلیون دلار تولید میکنند که شامل هزینههای مستقیم حاصل از فروش و هزینههای غیرمستقیم ناشی از آن میشود.
-–۱۶درصد کل هزینهها مربوط به فعالیتهای فروش در آمریکاست.
-پیشبینی میشود نرخ سالانه هزینههای تبلیغات تا سال ۲۰۱۹ بهطور متوسط ۳,۳ درصد افزایش یابد.
– تا سال ۲۰۱۹ صنعت تبلیغات بهصورت مستقیم و غیرمستقیم ۷,۴ تریلیون دلار اقتصاد آمریکا را رشد خواهد داد.
-تا سال ۲۰۱۹ صنعت تبلیغات به کمک حمایت بیش از ۲۳ میلیون شغل خواهد آمد.
-تا سال ۲۰۱۹ صنعت تبلیغات به کمک حمایت بیش از ۲۳ میلیون شغل خواهد آمد.
به گزارش آیمارکتور، باب فلاناگان Bob Flanagan مدیر HIS در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که اطلاعات نشان میدهد بهمرور زمان صنعت تبلیغات سود منحصربهفردی برای اقتصاد آمریکا به همراه خواهد آورد. توجه به صنعت تبلیغات تاثیر گستردهای بر خروج کالا و خدمات در کشور خواهد داشت و باعث ایجاد اشتغال و حفظ آن میشود.