شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رادیو فرانسه گزارش داد: صاحبان صنایع ماشین‌آلات آلمان برای ورود به بازار ایران بسیار مشتاق و بی‌صبرند و مایلند که محدودیت‌های بانکی نیز هر چه زودتر رفع شود. به گزارش ایرنا، شبکه اینترنتی رادیو فرانسه فارسی پنجشنبه شب در گزارشی به شرح زیر نوشت: فدراسیون سازندگان ماشین‌آلات آلمان قصد دارد به‌زودی دفتر نمایندگی خود را در تهران مستقر کند. صنایع ماشین‌آلات در اقتصاد آلمان جای بسیار مهمی را اشغال می‌کند و در کنار صنایع خودرو و صنایع شیمی، یکی از بخش‌های اصلی صادرات آلمان را تشکیل می‌دهد. مجموعه صنایع ماشین‌آلات آلمان با گردش کار سالانه 200 میلیارد یورو، نزدیک به یک میلیون نفر را در استخدام خود دارد. ماشین‌آلات به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که در صنایع گوناگون و در ساخت قطعات به کار گرفته می‌شوند و انواع دستگاه‌های تراش، فرز و مته (دریل) از این جمله‌اند.

46256135613561362346724742378358354

رادیو فرانسه فارسی توضیح داد: فدراسیون سازندگان ماشین‌آلات آلمان (VDMA) به مناسبت انتشار بیلان سالانه خود اعلام کرده که به محض تقلیل یافتن تحریم‌ها، صاحبان این صنایع مایلند روابط بازرگانی سنتی و بسیار قوی خود را با ایران احیا کنند. صنایع ماشین‌آلات آلمانی از اوایل قرن بیستم در ایران بازار خوبی داشته و از شهرت محکمی برخوردار بوده‌اند. فدراسیون سازندگان ماشین‌آلات آلمان امیدوار است که دفتر نمایندگی خود را در تهران طی سه ماه نخست سال 2016 افتتاح کند. علاوه بر این، مسئولان این فدراسیون سخت در تلاش هستند تا محدودیت‌های مالی در معامله با ایران را کاهش دهند. در آلمان فدرال، یک سازمان دولتی با نام BAFAمسئولیت صدور جواز صادرات را به عهده دارد. صاحبان صنایع آلمانی در حال حاضر می‌کوشند برای تسریع پرونده‌های صادرات، تعداد کارمندان BAFA را افزایش دهند. آنان همچنین با بانک‌های آلمانی در حال مذاکره‌اند تا سیاست‌های بانکی را در ارتباط با مبادلات نقدی با ایران آسان‌تر و بی‌دردسر‌تر سازند. آلمان در نظر دارد سریعا حضور اقتصادی و سیاسی خود را در ایران پس از لغو تحریم‌ها تثبیت کند.

رادیو فرانسه فارسی در پایان افزود: زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد آلمان، نخستین مقام ارشد دولت آلمان بود که پس از امضای توافقنامه اتمی میان ایران و شش قدرت جهانی در رأس یک هیأت بلندپایه عازم ایران شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ju6x7aLZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه