سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه‌مند به سفرید، اما اغلب هزینه سفر با هواپیما را ندارید، در یکی از حساب‌های بانکی خود کمی پول پس‌انداز کنید و با استفاده از این راهنمایی‌ها بلیت هواپیما را ارزان‌تر بخرید.

1- بسیار زودتر بلیت را رزرو کنید

اگر تاریخ تعطیلات موردنظرخود را از پیش می‌دانید هرچه زودتر اقدام به خرید بلیت کنید. هرچه مسافتی که می‌روید دورتر باشد، به همان میزان باید از پیش برایش برنامه بریزید. برای پرواز در مسافتی طولانی، از چندین ماه قبل بلیت تهیه کنید تا با بهترین قیمت بلیت را خریده باشید. اگر شما فردی آینده‌نگر و اهل برنامه‌ریزی باشید، این نکته نیز به درد شما می‌خورد: قیمت بلیت‌های دو طرفه (رفت و برگشت) از مجموع قیمت‌های بلیت‌های یک طرفه (یکی برای رفت و دیگری برای برگشت) کمتراست.

یا در لحظه آخر بلیت بخرید

و بالعکس، اگر شما جزو افرادی هستید که مقصد مشخصی را برای سفرندارید، از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. شرکت‌های هواپیمایی صندلی‌های خالی باقیمانده را در لحظات آخر حراج می‌کنند. چمدان خود را آماده بگذارید! ممکن است یک پیشنهاد وسوسه انگیز به‌طور غیر‌منتظره پیش بیاید!

2- به‌موقع سفر کنید

اینکه در چه فصلی از سال سفر می‌کنید نکته حائز اهمیتی ست. در اروپا قیمت بلیت‌ها در فصل تابستان بیشتر است. در آسیا شما می‌توانید در فصل باران‌های موسمی از پایین‌ترین قیمت‌ها بهره ببرید درحالی‌که در آمریکا روزهای بعد از جشن پایان سال لحظه‌های مطلوب‌تری هستند. در اغلب کشورها، جشن‌ها و تعطیلات رسمی، بالاترین میزان قیمت بلیت را دارند. اینکه در چه روزی از هفته یا چه ساعتی از روز پرواز دارید هم در قیمت بلیت تاثیر دارد.

یا خارج از فصل سفر کنید

اگر شما مکان‌های شلوغ و پر از توریست را دوست ندارید بهترین راه آنست که خارج از فصل سفر کنید و اگر فرزندی ندارید توصیه ما این است که در فصل تعطیلات مدارس سفر نکنید.

3-قیمت‌ها را دقیق مقایسه کنید

به لطف اینترنت و با وجود سایت‌های مختلف می‌توانید به‌طور رایگان تعداد پروازهای موجود و قیمت بلیت شرکت‌های هواپیمایی را مقایسه کنید. تنها کافیست معیار جست و جوی خود را مشخص کرده و در عرض چند لحظه به بهترین پیشنهادات موجود و طرح‌های تشویقی دست پیدا کنید.

4-زمان خرید را عاقلانه انتخاب کنید

نرخ‌های آنلاین، نوسانات زیادی دارند. اما به‌طورکلی، قیمت‌های ثبت شده در طول ماه‌های ژانویه، فوریه و سپتامبر پایین‌تر هستند. از روزهای آخرهفته که قیمت‌ها در بالاترین حد خود هستند، اجتناب کنید.

5-گرفتار بیمه‌های بلااستفاده نشوید

قبل از پرداخت حق بیمه به آژانس‌های مسافرتی، از متن قرارداد بیمه‌های شخصی خود مطمئن شوید؛ زیرا باعث افزایش مبلغ شما می‌شوند و ممکن است برای یک سرویس مشابه، چندین بار پول پرداخت کنید.

منبع : لوموند
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pBFlLPWY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه